BrennaRacing skrev:Hehe...Ikke digg å svelge snus ass...Greide å svelge en halv pris for noen år siden jeg....Var litt hvit i trynet etterpåJeg angrer sterkt på at jeg ikke fikk utfordret Kristoffer Schau til å spise en boks snus under forfall-prosjektet hans.![]()
Men har aldri glemt at jeg har hatt snusBra gjort
BT-GTI skrev:må bare advare mot to typer snus som kan være farlig i en liten historie fra virkeligheten...Har også en lignende historie... år riktignok laaaangt tilbake i tid da.
jeg stod sammen med en kamerat og la opp lydanlegg i bilen hans. når vi fant en dose jentesnus / mocca. han hadde akkurat kjørt en haug av folk til byn(oslo) så vi forsynte oss selvsagt av den gjenglemte varen. siden mocca er så j¤#lig liten så vi fyrte opp to stk hver.
etter 2 timer fant vi ut at kebab var tingen vi bare måtte hå så vi dura bort til en av de beste kebab stedene på østlandet (minutt-burgern i lillestrøm... ahh siklesikle fikk lyst på bab nå)
etter to biter svelga jeg en merkelig klump og det samme gjorde han. like etter fikk jeg en forferdelig smak i munn. det viste seg at jeg hadde først hadde glemt at moccasnusen var i munn for så å svelge den ene og halv-veis spist opp den andre. moro for magen, moro for unga. dette kan også skje med catch ecaluptus...
predator skrev:Åhhh....Det er jævli...Gjort det mange ganger jeg å...Både med snus å sneiper....Greide faktisk å drikke av samme flaska 2 ganger på samme fest ogsåBT-GTI skrev:må bare advare mot to typer snus som kan være farlig i en liten historie fra virkeligheten...Har også en lignende historie... år riktignok laaaangt tilbake i tid da.
jeg stod sammen med en kamerat og la opp lydanlegg i bilen hans. når vi fant en dose jentesnus / mocca. han hadde akkurat kjørt en haug av folk til byn(oslo) så vi forsynte oss selvsagt av den gjenglemte varen. siden mocca er så j¤#lig liten så vi fyrte opp to stk hver.
etter 2 timer fant vi ut at kebab var tingen vi bare måtte hå så vi dura bort til en av de beste kebab stedene på østlandet (minutt-burgern i lillestrøm... ahh siklesikle fikk lyst på bab nå)
etter to biter svelga jeg en merkelig klump og det samme gjorde han. like etter fikk jeg en forferdelig smak i munn. det viste seg at jeg hadde først hadde glemt at moccasnusen var i munn for så å svelge den ene og halv-veis spist opp den andre. moro for magen, moro for unga. dette kan også skje med catch ecaluptus...
Var på N-Spill etter en runde på byen, alle hadde dratt hjem, men jeg hadde som vaanlig ikke fått nok.
Tok ei åpna ølflaske som sto på bordet, som så ganske så full ut (lik meg)
Helte innpå 4-5 slurker før jeg oppdager at hele flasken er full av spytt og snus... Jada---