TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyinnkjøpt Supra MKIV Euro-spec 6 trinns manuell!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#193468  av Rockon GT-R

Jeg skulle jo helst hatt begge bilene... Drömmen er jo ett TS kit og singel på Supraen, lakket helsvart! :twisted:

Men vi får se hva som skjer fremover!! Beholder begge to om jeg ikke får det jeg forlanger for Supraen! Den er ihvertfall one of a kind!

#193492  av Stiansen

Rockon GT-R skrev:Jeg skulle jo helst hatt begge bilene... Drömmen er jo ett TS kit og singel på Supraen, lakket helsvart! :twisted:

Men vi får se hva som skjer fremover!! Beholder begge to om jeg ikke får det jeg forlanger for Supraen! Den er ihvertfall one of a kind!
Keep it, and realize your dreams :lol:

#193625  av Rockon GT-R

Daaamn... Ga Supraen to strök med polish i dag!! Kan UMULIG ha värt polert siden 1994! Ble helt sinnsykt blank!! Stod bare og klappet og lo da jeg såg resultatet

Og fillene mine svarte! Selv etter jeg vasket bilen to ganger med avfetting og en gang med supervask för jeg begynte å polere!! :lol: :lol:

#194840  av WRC

Hva med litt spec og bilder av Skylinen. morro det også!!! :D

#194853  av Stiansen

WRC skrev:Hva med litt spec og bilder av Skylinen. morro det også!!! :D
Også kan vi vel få med et par av en nypolert Supra med det samme? 8)

#194864  av Rockon GT-R

Seff ;) Brodern sin Skyline R32 GT-R 1993 mod med 430 hk++ på siden av Supraen. Siste Skyline GT-R med norske skilt ifölge biltilsynet...

Bilde

Bilde

#194879  av @lpher

Spørr du meg....så er det ihvertfall ikke utseendet som gjør at folk handler Skyline fremfor Supra! :D

#194880  av Rockon GT-R

Hehe, nei... Det er adrenalinskicket etter en har prövt den på svingete vei som gjör det ;)

#194892  av WRC

er den R33 skiltet da??
Er vanvittig fin den Supraen din, mangler bare ei Greddy frontleppe :D Jeg har til salgs :roll:

#194907  av Stiansen

@lpher skrev:Spørr du meg....så er det ihvertfall ikke utseendet som gjør at folk handler Skyline fremfor Supra! :D
Der må jeg si meg enig :wink: Men for all del, R33 er jo en kongefet bil da, går jo som et uvær :)

#194967  av Rockon GT-R

WRC skrev:er den R33 skiltet da??
Er vanvittig fin den Supraen din, mangler bare ei Greddy frontleppe :D Jeg har til salgs :roll:
Skylinen er ikke regget på norske skilt enda nei.. Har svenske skilt, men flyttet til norge i vår så holder på med verdens lengste prosess og sure bt folk...

Har du den i svart eller i carbon??

Tenkte å selge Supraen nå, men om jeg ikke får det jeg vil ha blir det PHR1 kit OG frontleppe :p

Stod bak en Supra med RMM vinge på rudskogen.. synst min var penere jeg! Hva synst dere?

#195036  av Stiansen

Jeg syns RMM vingen er penest.. men original er jo ikke så værst den heller :wink:

#195067  av WRC

Rockon GT-R skrev:
WRC skrev:er den R33 skiltet da??
Skylinen er ikke regget på norske skilt enda nei.. Har svenske skilt, men flyttet til norge i vår så holder på med verdens lengste prosess og sure bt folk...

Har du den i svart eller i carbon??

Tenkte å selge Supraen nå, men om jeg ikke får det jeg vil ha blir det PHR1 kit OG frontleppe :p

Stod bak en Supra med RMM vinge på rudskogen.. synst min var penere jeg! Hva synst dere?

Leppa er ny og ulakkert, glassfiber. kan selge den for 3200kr +frakt.

#195221  av Gt-4-Ever

Kan jeg få Supraen? :D Verdens peneste bil uten tvil. :D