TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt Toyota avensis med 4*4 og 3sgte+ styling

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#189185  av FireFox

hehe, kult at dem ikke har peiling på sine egne felger da :lol:

#194850  av soarer

Hei. Hva slags girkasse satt det på den GT-T-en som du brukte som donor? Vet du om det var LSD i den? og om det gjorde det, tror du den passer i en vanlig mr2 mk2 GTi 156hk girkasse? (vet desverre ikke navnet på kassa) Jeg vet at det var 4wd og jeg tror det er samme girkasse som sitter i en vanlig Gt 4wd. Og der sitter det en Beams-motor, hurra...

#194948  av TOYPARTS

soarer skrev:Hei. Hva slags girkasse satt det på den GT-T-en som du brukte som donor? Vet du om det var LSD i den? og om det gjorde det, tror du den passer i en vanlig mr2 mk2 GTi 156hk girkasse? (vet desverre ikke navnet på kassa) Jeg vet at det var 4wd og jeg tror det er samme girkasse som sitter i en vanlig Gt 4wd. Og der sitter det en Beams-motor, hurra...
mener det er vanlig gt4 kasse ja, er iallefall lik, men desverre uten lsd.

#195763  av sw20

eineste e ikkje likte var kufangeren i fronten og så skulle den vert litt lavere :D

Ellers var den bad :wink:

#195978  av TOYPARTS

hehe fangere ble montert mot min vilje, men er vel noe enig med deg, men det ble så mye sutring fra andre hold at jeg ga meg på tap, coilovers blir bestilt snart.

#199661  av sindrejl

åssn sitter denne bilen i svinger kontra gt-four? er det ikke stortsett samme understell, superstrut? ser iallefall slik ut på de få bildene her? :)

#199689  av TOYPARTS

sindrejl skrev:åssn sitter denne bilen i svinger kontra gt-four? er det ikke stortsett samme understell, superstrut? ser iallefall slik ut på de få bildene her? :)
har ikke kjørt gt4 på bane så det vet jeg ikke, men kan med sikkerhet si at jeg skubber ganske mye rart rundt bane med avensisen også, så dårlig henger det absolutt ikke