TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ErikGs prosjekt, TIL SALGS

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#195219  av Gt-4-Ever

Hvordan går det her da? :D

#195220  av Gt-4-Ever

Fordelen med skai er jo at du kan bruke varmepistol for å forme den rundt kanter og slikt. Det har jeg hørt ihvertfall. :D Gleder meg til flere bilder kommer.

#195248  av ErikG

Har helsparklet kassa med finsparkel. Driver å pusser. Får ikke gjort så mye nå. Har fagprøve neste mandag og driver å flytter for faren til dama.
 #197208  av torjusrr

Lakker kassen med Karosseribeskyttelsesmasse fra biltema. det blir døds tøft. mange som driver med scene lyd gjør dette med høytalerene sine. Dette er slitesterkt og tøft.
Du lakkerer først med beskyttelses massen og så klarlakk over. Da ender du opp med en ruglete overflate fra beskyttelsesmassen og klarlakken gjør det ekstra sterkt.

#198494  av ErikG

Da har jeg fått noe mer av stereoen. Har fått siste basseren og 2 komponentsett. Mangler nå sterkerne, kondensatorene og batteriet. Er også snart ferdig med motor og å montere sammen det meste ellers. Håper å ha bilen kjørbar i løpet av neste uke. Må ha EU-godkjenning :? :wink:
Vedlegg
DSC00164.JPG
DSC00164.JPG (256.51 kiB) Vist 1325 ganger
DSC00163.JPG
DSC00163.JPG (269.65 kiB) Vist 1309 ganger

#198507  av ErikG

Har også montert på felgene. Dårlig bilde :oops: Mobkam i garasjen
Vedlegg
DSC00166.JPG
DSC00166.JPG (210.7 kiB) Vist 1314 ganger

#199128  av Gt-4-Ever

Hvordan gikk fagprøven? Er du igang igjen med bilen? :D Gleder meg til bildene kommer......peis på blir meget bra.

Hvilke felger har du? Kunne kan skje tenkt meg sånn på min.

#199248  av ErikG

Fagprøven gikk knall den. Sto med glans heldigvis. Driver å skal starte bilen nå. Får se om jeg får tid i dag. Skal å skrive kontrakt på nye jobben. Felgene heter noe Drift greier. Synes selv de ser litt små ut :cry:

#200281  av ErikG

Da har jeg fått nytt batteri og montert det i kassa. Har også startet bilen. MEN... synes det ryker litt vell mye av den så må ta en komp test til uka. Legger ved ett bilde av hullet i kassa der batteriet er montert. Mob kamera så dårlig kvalitet.
Vedlegg
DSC00167.JPG
DSC00167.JPG (164.83 kiB) Vist 1308 ganger

#200800  av larsst185

fant du ut noe ang komp testen?

#200816  av ErikG

Skal ta komptets i morra. Driver å flytter nå så har ikke fått skrudd noe. Håper det bare er noe så enkelt som olje etter overhalingen av toppen. Da jeg satt inn alt med olje.

#201835  av Elzin

er det meningen at du skal støpe fast bagasje rommet eller skal du feste det slik at du lett kan ta ut det du har bygget i bagasjerommet? vil dette hoppe og sprete mens du kjører eller stå stabilt?

og har du fjernet lyd isolasjonen osv i bagasjerommet?

husker da jeg gjore det bråket det veldig for dem som satt i bak sete. pga potta.

#201857  av ErikG

Har ikke fjernet noe isolasjon nei. Skal bolte kassa fast i bunn. Må slå kasse for å få den ned, men bolter den i tillegg.

#202164  av Gt-4-Ever

Ble ferdig før deg! :D Hadde aldri trodd det! :D Hehe...gleder meg til din blir ferdig, artig med forskjellige installasjoner i denne typen bil. :D

#202409  av Gt-4-Ever

Kommet noe lengre? Vil se bilder! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7