sleeper skrev:hm.. funnet ut at du ikke skal ha noe som går over 180 nå eller?

Titter på mye rart, med tanke på å eventuelt bytte ut yarisen med en bruksbil som ser litt bedre ut. Men det er en vurderingssak, og kommer vel til å bli det en god stund fremover. Økonomien ved det å ha kun 1 bil og 4-5000kr hver måned som jeg kan gjøre hva jeg vil med tilfredsstiller for tiden mye mer enn tanken på enda ett "prosjekt" som stjæler hver krone. Og for ikke å nevne hvor helt nydelig det er å ha en bil jeg kan parkere på de trangeste parkeringsplasser, uten å bry meg noe som helst om noen skulle komme borti den med døra eller lignende. DET er herlig.
Når det gjelder motor....så intresserer det meg ikke på noen som helst måte har jeg funnet ut. Jeg tar en god to liter sugemotor fremfor noe stressa opp med pustehjelp hvilken som helst dag. Derimot: fikle med utseende og se hva en kan få til...!

Det er nok der interessen min ligger.
Vil gjerne ha en toyota, men ser på ett par andre merker også. Først og fremst fordi toyota i den prisklassen jeg ser på, med kravene til årsmodel og kilometerstand jeg har, koker ned til å enten kjøpe avensis eller camry. Og når jeg ser på avensis og camry, så får jeg lyst til å spille bingo, høre på vikingarna, dra til svinesund i grilldress, og sette meg ned og se på vhs kassetter med opptak av tore på sporet mens jeg drikker kaffe og spiser krumkaker. Så...kanskje en smule kjedelige biler.
Men i det så ligger kanskje utfordringen som frister: å gjøre noe skikkelig kjedelig noe, til noe litt mer spennende...uten å bare hive på første og beste bodykit og kalle det "ferdig".
En celica t20 1997-1998 med alle service og lav km, i riktig farge, kan muligens friste. Men det er laaaaaaaaaaangt mellom hver gang det er til salgs.
FÃ¥r se hva som skjer....Og hva som dukker opp. Men hastverk har jeg ikke.