TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HVEM MØTTE JEG TORSDAG 8. SEPTEMBER SØR FOR ELVERUM

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #196153  av FS-Styling.no

Heisann!!

Var i Fredrikstad og henta ny bilen på torsdag og når jeg cruisa hjemover møtte jeg en rød LHD supra sør for Elverum. Mener og tro det var like før myklagard. Noen her?

Fredrik

#196173  av Wishmaster

OT: men var det du som kjørte gjennom byen i går kveld? :)
 #196185  av FS-Styling.no

Ok.... Vet ikke hvem det er... bare lurte igrunn... nei kjørte ikke gjennom byen i går kveld nei... blir og betale engangsavgiften 1. oktober, da jeg sparer 9000 kr da den har blitt 1 år eldre.... Bilen er ihvertfall godkjent på biltilsynet.... Det artigste av alt at den ble godkjent med all styling, senkesett og felger og dekk.... står 245 dekk forran og 275 dekk bak.... merkelig at det ble godkjent.... :-) Ble stoppa på Støren på tur hjem på torsdag i Teknisk kontroll.... De brøla noe vanvittig angående støynivået på bilen... men forklarte at den var godkjent samme dag, men de trodde faktisk ikke en døyt på hva jeg sa... men etter masse diskusjoner så fikk jeg endelig kjøre videre.... HEHEHEHE!!!!

#196190  av Stiansen

Gratulerer med ny bil da :D Mulig at det var Mr. Ourom du møtte på vei hjem fra Rudskogen for kvelden kanskje?! :wink:
 #196195  av FS-Styling.no

For øvrig så var det en sånn støy demper inni potta når jeg tok over bilen da, men den fjerna jeg før jeg kjørte fra fredrikstad, så den var vel ikke godkjent med den lyden jeg hadde, men men.... fikk nå kjøre likevel..... Må si det gutter, at FY FLATE for en drøm det er å kjøre supra.... har riktignok en RHD men, etter 5 mil og 70.000 bomgiringer var det nema problema og kjøre... GO KNALL hele greia, og de 70 milene jeg kjørte var en sann fornøyelse!!! GUUUD, gutten er i ekstase!!! :D :D :D

#196206  av Ã¸.f

gratulerer med ny bil :D det er ikke ille å sitte på "feil" side når man venner seg til det.har du handlet hos Tom-ole? sleng ut flere bilder da :wink:

#196230  av @lpher

Grattis med nydoningen...du får stikke innom en tur så jeg får se den da :)

tore 95 tt euro spec skrev:det var nok mr ourom :wink:
Var nok sikkert Mr Ourom det ja ;)

#196276  av FS-Styling.no

Skrevet: 10 Sep 2006 07:37 Tittel: Hepp!

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, handla til T.O ja! Hyggelige folk med et uuuutrooolig fint lokale.... ehh... det med lokalet var en spøk da... Noe spesielt kjapp er de ikke. Så meg vel ut denne bilen i nov-des 2005, så nå har jeg ventet i nesten 10 mnd på denne skjønnheten.... Begynte og tippe over for meg på slutten her, men EEENDELIG fikk jeg gladmeldinga om at det var bare og komme og hente... og jeg var ikke treg i avtrekkeren da... Det ligger noen bilder på http://www.japanauto.no under solgte biler. Min ligger vel øverst som bil nr 87, hvis jeg ikke tar helt feil.

Noe små plukk på bilen er det, men alt dette blir ordnet i vinter. Da kan det nevnes hellakkering, lyd anlegg, lambo dører, 19" felger etc etc... Blir vel og kjøre ut de som står på da (245 forran og 275 bak), for det står på rimelig nye dekk nå, så det blir vel litt skrelling av asfalt etterhvert...
Vedlegg
Supraen min.JPG
Supraen min.JPG (31.55 kiB) Vist 963 ganger

#196340  av elino

Grattis med ny grombil :D

Det var Are`s (mr.ourom) Supra du møtte, men det var en kompis som kjørte, han selv kjørte bobil i følge. Turen gikk til Gatebil :)

Hei

#196344  av FS-Styling.no

Are? Er det han jeg prata med på manne messa i Trondheim i sommer... Han med audiobahn supran eller no??
 #196355  av sindrejl

FS-Styling.no skrev:Are? Er det han jeg prata med på manne messa i Trondheim i sommer... Han med audiobahn supran eller no??
korrekt :) Enda en supra i trondheim nå altså? Gratulerer :)

Hei

#196494  av FS-Styling.no

Jess, stemmer det vettu! Tok ut prøveskilt i morrest kl 09.... kjørt i hele dag og kom nettopp inn døra hjemme og klokka var passert 23.30.... 25 mil på baken ble det i dag! Måtte jo rundt og vise den frem.... :-)