TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#195928  av Dalan

erling skrev:
Dalan skrev:Noen som vil kjøpe billig MR2 Turbo? :evil:
Ble brått ingen tur på meg likevel gitt...
Hva skjedde? :(

Tar du mopeden heller da? MÃ¥ jo komme fordet :o
Clutch-driten satt seg vrang igjen.. Nå som jeg har bytta begge pumpene og lufta skikkelig og greier, jeg vet ikke min arme råd lenger :(
Ja skulle kanskje fyra mopeden i stedet? Kanskje ta en tur oppover på lørdagen og lure til meg noen sitte-på-turer? :D

#195930  av Christian

Dalan : Ut i garasjen å skru nå, kan da ikke være så mye å få fiksa...? :wink:

Tidtakningen til slalombanen er oppe og går :D Er litt usikker på hvordan jeg skal legge den, men har en liten plan
Arne, Tommy og jeg skal uansett sette den opp i morgen ettermiddag/kveld. Litt usikkerhet på hvordan folk skal kunne kjøre mellom banene, samtidig som slalom og drag er i aktivitet....

#195932  av Christian

Sven skrev:Er en ledig hytte på Dagali Camping nå (32093727), da det ikke ble noe tur på meg allikevel. Er en sånn til 160,- døgnet med kjøleskap. Vet ikke hvor mange sengeplasser det er der.
Hu gamle dama blei skikkelig skuffa og greier, fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg. Lurte på om jeg hadde noen å sende isteden :?
Så hvis noen ennå ikke har ordna sengeplass så er det bare å ringe.
Er du sikker på at du prater med en gammel dame? :lol: Han er en mann på noen og 80 år, og har bestandig bodd alane. Grunnen til at han ble skuffet over avbestillingen er at han omtrent griner når han driter :wink: Ble oppringt av ham i ettermiddag, han hadde ei ledig hytte som var blitt avbestillt og lurte på om det ikke var andre som evnt. trengte den :lol:

#195939  av Sven

Christian skrev:
Sven skrev:Er en ledig hytte på Dagali Camping nå (32093727), da det ikke ble noe tur på meg allikevel. Er en sånn til 160,- døgnet med kjøleskap. Vet ikke hvor mange sengeplasser det er der.
Hu gamle dama blei skikkelig skuffa og greier, fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg. Lurte på om jeg hadde noen å sende isteden :?
Så hvis noen ennå ikke har ordna sengeplass så er det bare å ringe.
Er du sikker på at du prater med en gammel dame? :lol: Han er en mann på noen og 80 år, og har bestandig bodd alane. Grunnen til at han ble skuffet over avbestillingen er at han omtrent griner når han driter :wink: Ble oppringt av ham i ettermiddag, han hadde ei ledig hytte som var blitt avbestillt og lurte på om det ikke var andre som evnt. trengte den :lol:
Kan ha vert en mann ja. Han sa at det var kjedelig for han, men jeg mener da det er mer kjipt for meg. Skulle gjerne bodd der jeg. Virka nesten som om han skulle si at jeg ikke kunne avbestille :?
Hva skulle han gjort, kommet å henta meg og tvunget meg til å betale...

#196004  av MinuX

Jeg fikk ikke fri fra jobbe denne helga. Hater å jobbe 5 skift :(

#196022  av Magne_F

Da ser det ut som det ordner seg for meg, slik at det blir tur. Regner med å dra TIDLIG lørdags morgen.

#196235  av Magne_F

Vil takke alle, og spesielt arrangørene, for en suveren dag på lørdag. Var hyggelig å hilse på dere. Bare synd for min del at jeg måtte hjem igjen i går. Håper dere fikk dere en bra fest. (Ut fra webcameraene der oppe kan det jo tyde på at det ble sent, i og med at det ikke er noe særlig biler på banen enda :) )

#196242  av sw20

MÃ…TTE JOBBE I HELGA EG OG...

på en integra vi har hatt mye deleproblemer med på jobb...
kjempe gøy endelig ferdig på lørdagen så finner han som skruddesammen motoren ut at han ikkje hadde prøvestarta den....

selfølgelig så er hjerna gåen.. så da må vi vente på den.......

STEIK KOR MAD E BLEI!!!!!!!! men men fri på mandag da.... :evil:

#196264  av jumbo

Takk til alle for en morsom helg, og spesiell takk til Christian for å arrangere dette :wink:

Håper vi kan få igang litt bilder/videos fra treffet etterhvert som folk kommer seg hjem - så mange som tok biler og filmet så forhåpentligvis vanker det litt bra media etterhvert :D

#196274  av aneriks

jumbo skrev:Takk til alle for en morsom helg, og spesiell takk til Christian for å arrangere dette :wink:

Håper vi kan få igang litt bilder/videos fra treffet etterhvert som folk kommer seg hjem - så mange som tok biler og filmet så forhåpentligvis vanker det litt bra media etterhvert :D
samme her! har hatt det kjempe gøy, takk christian,arne osv :D
Sist redigert av aneriks den 12 sep 2006 20:07, redigert 1 gang totalt.

#196282  av Mr2 Mk2

kjekt!! :D Takk for arrangement av Christian (og co) :)

HÃ¥per de som har filmet og tatt bilder kan legge dem ut! :)
Vedlegg
Bilde099.jpg
Bilde099.jpg (245.6 kiB) Vist 1622 ganger
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 10 sep 2006 21:22, redigert 1 gang totalt.

#196287  av Neemi

Takk for et supert treff og en fantastisk helg.
Alltid like moro å være med.
Både kjøringen og festen etterpå ;)

Kjempebra organisert Christian :)
All ære til deg og tusen takk!
HÃ¥per det kan gjentaes enda flere ganger.

#196302  av kennethx

All kurdus til Christian, og ellers de som har jobbet med treffet. Som tilskuer så det ut til å fungere utmerket! Satser på at jeg stiller med bil neste år sånn at du kan få litt konkuranse på auto-slalomen Christian ;)

#196303  av jan-erik

kennethx skrev:All kurdus til Christian, og ellers de som har jobbet med treffet. Som tilskuer så det ut til å fungere utmerket! Satser på at jeg stiller med bil neste år sånn at du kan få litt konkuranse på auto-slalomen Christian ;)
Slenger meg på Kenneth sine betrakninger. Dette var glimrende. Selv som tilskuer trivdes jeg godt. Kommer sterkere tilbake neste år med bilen igjen.

#196313  av Kjelliken

:D Kjempe treff denne helgen. Synd jeg ble sjuk og måtte dra tidlig hjem i dag. Men til gjengjeld fikk jeg rast fra meg i går lørdag.

Så er det vel bare og si det samme som resten av gjengen over. all honør til Christian og hans medhjelpere for en strålende helg.

Skal hilse fra mine Askøy venner og si at dette var ett morro treff og være på selv om bilene deres ikke fungerte som de skulle. Og vist de får lov kommer de gjerne igjen til neste år.

:wink:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12