TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#196319  av Magne

Takk for en strålende helg alle sammen! Det var drit gøy!

Og for all del, jeg slenger meg på alle andre her. All honør til Christian og dere andre som var med på å arrangere dette treffet!

Christian: Neste år skal jeg stille med Gateslicks jeg og, da skal du slite på kjeglekjøringa! ;) Juks og fanteri! :P

#196322  av jumbo

Magne skrev:Christian: Neste år skal jeg stille med Gateslicks jeg og, da skal du slite på kjeglekjøringa! ;) Juks og fanteri! :P
Det er du ikke alene om, blir nytt dekksett til dette bruket fra neste sesong av ja :D Moro som fy uansett, men forskjellen mellom vanlig dekk og slicks er til å gråte av hehe

#196358  av Rage

Kongetreff!

Takk for at dere ikke kastet meg på dør fordi jeg kjørte Nissan 8)

#196361  av Christian

Det er godt å høre at dere hadde det bra :) Jeg stor-koste meg i alle fall 8)

Været slo jo også til, var vel der jeg var mest nervøs.

Bortsett fra noen småting (f.eks som grillen) gikk dette veldig bra :D

#196362  av CelicaTurbo

Det var et et meget bra treff ja, og meget fin kjeglebane som var lettfattelig men krevende, tror ikke jeg fikk en eneste feilfri runde i løpet av dagen, og jeg var nok ikke den eneste som i begynnelsen trodde at starttiden ble trigget av en kryssende sensor istedenfor kun det grønne lyset :lol: Det ble litt mindre kjøring på meg enn jeg hadde håpt på for jeg kom to timer senere enn jeg planla, og måtte dra igjen til kvelden pga at guttungen er syk. Det var godt å se at bilen jeg knapt har kjørt i år fungerte strålende på hele turen for jeg tilbakela over 60 mil den dagen :D Jeg kjørte lengre på den dagen enn jeg har gjort hele det siste halve året tilsammen :lol:

Ellers takk til de jeg fikk sitte på med også, det var godt å oppleve MR2'er igjen, og spesiellt interessant var det med Erlings V6'er og Magnes Celica Turbo (2fastgt4's gamle bil), og den turtallshungrige bilen til Kjelliken :D

#196434  av Kjelliken

:D Var bare hyggelig og ha deg med på en tur Kristian..

Vi får se hvilken bil det blir neste gang.. Håper på noe som kan bli enda mere morro... :wink:

#196461  av erling

Knallbra treff dette. Liker disse Dagalitreffene, de er så "bedaglige" Nesten ikke kø for å få herja. Fikk straffa bakdekka såpass at halve skrifta mangler på siden :D

#196465  av jumbo

Hehe når kampens hete hadde gitt seg er konklusjonen at jeg mangler en senterkopp på ene felgen (tror det er ei kjegle som får ta skylda for den hehe) samt en saftig flat spot på høyre forhjul :lol:

Eneste feilen med dagalitreffet er at en gang i året er altfor lite, pluss at fjellet er altfor kaldt i september etter min smak, selv om vi var veldig heldig sånn sett i år. Synes vi skulle prøve å få til to runder til neste år jeg (lett å foreslå så lenge det er andre som får alt peset heh)

#196481  av Christian

Kan si meg enig i at ett treff er for lite...men det var jo det peset med å dra det i gang da :wink: Og en annen ting er oppmøtet, er redd det kunne blitt dårlig om det var 2 treff...?

At det blit kaldt er jeg helt enig i, kan jo se om det er mulig å justere litt på det. I år ble det for sent, men det var så mye annet som skulle på plass også :roll:

Får tygge litt på det til neste år :)

Forresten, om du vil ha mer kjøring snart er det bare å komme på iskjøring med rallypigg! :mrgreen: *Gleder seg som en unge til isen er klar*

#196482  av Christian

Tidene legges forresten på nett i morgen. Dama hadde lagt igjen pc'n sin på jobben. :)

#196487  av jumbo

Tar gjerne turen oppover igjen jeg så snart det blir is-action.... lite vits med egen bil, men kan jo plage vraket ditt litt hehe

Og tror ikke oppmøte ville være noe problem om vi tok to treff i.l.a sesongen. Virker jo som de fleste var rimelig tent og fornøyd etterpå :wink: Er uansett en helt glimrende type arrangement for de som liker å få kjørt mye i uhøytidelige former uten en masse kø overalt, så har vodt for å se for meg problemer med å få bra oppmøte to ganger dersom de holdes tilstrekkelig fra hverandre i tid

#196525  av Christian

Det er mulig det...

Tenkte vraket mitt kunne få hvile litt jeg, så kan vi (les: jeg) bruke bilen din
:twisted:

#196536  av jumbo

Bilen min blir vinterparkert snart er jeg redd :?

Dessuten er jo din mye mer "innkjørt" til isbanekjøring :lol:

#196851  av Christian

Har greid å klusse litt med tids skjemaene, greier bare å finne tidene for søndag :? Men, her er de i alle fall.

Drag legger jeg ikke ut, siden målingene ikke kan sammenlignes pga, div tull med banelengde ol.

Trond fikk bestetid med Erik bak rattet, tiden ble 8.36 om jeg ikke husker feil :) [/quote]
Vedlegg
(28 kiB) Lastet ned 162 ganger

#196854  av aneriks

synd du ikker hadde tidene fra lørdag da, men sånn er det, gøy var det i alle fall :D
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12