TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#196307  av sleeper

dca skrev:sendte det på pm til sleeper men aner ikke om det gikk eller ikke...

funket dårlig.. send de på meil istedenfor! :wink:

#196356  av celicat23

Satt og leste på "ett annet bil forum" at noen hadde snublet over ett par som lå og hekka bak i en hiace, med luka åpen, forann andre på gatebil. Da begynner jeg å tenke litt... Denne dama, når hun blir gammel... Det blir liksom ikke som dagens besteforeldre, som sitter og forteller om krigen, mat rasjonering, og hardt arbeid. Blir mer "Jeg husker jeg barn, når jeg var på deres alder, så fant jeg en på ett gatebil treff, kjørte en runde vodka shots, og poppa noen e'er for å bli våt. Så tok han snille mannen bestemor i raffer'n bak i en hiace mens andre så på."

Fremtidens gamlehjem blir et lættis sted å være.

#196416  av Helmer

celicat23 skrev:Satt og leste på "ett annet bil forum" at noen hadde snublet over ett par som lå og hekka bak i en hiace, med luka åpen, forann andre på gatebil. Da begynner jeg å tenke litt... Denne dama, når hun blir gammel... Det blir liksom ikke som dagens besteforeldre, som sitter og forteller om krigen, mat rasjonering, og hardt arbeid. Blir mer "Jeg husker jeg barn, når jeg var på deres alder, så fant jeg en på ett gatebil treff, kjørte en runde vodka shots, og poppa noen e'er for å bli våt. Så tok han snille mannen bestemor i raffer'n bak i en hiace mens andre så på."

:lol: :lol: :lol:

#196417  av aneriks

celicat23 skrev:Satt og leste på "ett annet bil forum" at noen hadde snublet over ett par som lå og hekka bak i en hiace, med luka åpen, forann andre på gatebil. Da begynner jeg å tenke litt... Denne dama, når hun blir gammel... Det blir liksom ikke som dagens besteforeldre, som sitter og forteller om krigen, mat rasjonering, og hardt arbeid. Blir mer "Jeg husker jeg barn, når jeg var på deres alder, så fant jeg en på ett gatebil treff, kjørte en runde vodka shots, og poppa noen e'er for å bli våt. Så tok han snille mannen bestemor i raffer'n bak i en hiace mens andre så på."

hehe, konge 8)

#197123  av EXS

ny bil nytt forum.... her er mitt bidrag til denne telletråden

GO FAST

#197165  av arctic_celi

EXS skrev:ny bil nytt forum.... her er mitt bidrag til denne telletråden

GO FAST
Grattis! :) og hvilken bil? :P

#197179  av EXS

arctic_celi skrev:
EXS skrev:ny bil nytt forum.... her er mitt bidrag til denne telletråden

GO FAST
Grattis! :) og hvilken bil? :P
bilen er en 2000mod toyota corolla G6 1,6l med en del tte? deler

elsker den girkassa.... (har stort sett bare eid tyskere) :P

#197184  av ToyThom

Grattis med ny bil da :) Bilder??

#197189  av EXS

ToyThom skrev:Grattis med ny bil da :) Bilder??
takk takk :D

sitter på jobb nå så jeg har ikke tilgang på bilder .. de eneste bildene jeg har tilgang på er disse som jeg lasta opp i en annen tråd....

har byttet felger nå til noen 10eikete felger som bygger helt ut i hjulbuene

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=18200

#197345  av ADHD:-)))

Hei!
Ja da var de HELG!!!:-)
Å de betyr LIVS nyting med HØG musikk å COGNAC(REMY MARTIN) NYTING!!!:-)
Så til dere GÅTT fålk så sender eg en STOR SKÅL for de GODE liV!!!:-)
HÅPER dere her de FINT ågså!??:-)

#197379  av arctic_celi

Ja da er det nasjonal fest i Chile for de som ikke viste det :D
De feirer ikke bare en dag her vet du.. det varer hele 5 dager.

Saa det er med andre ord 4 dager igjen.. men drikking.. grilling... drikking... grilling... og dansing!
17 mai virker som bedehusfest i forhold gitt ;)

Hipp hipp hurra!
(og liten hurra til Pisko - nasjonal drikken (druebrennevin))

#197406  av dca

arctic_celi skrev:

Hipp hipp hurra!
ohhh...hørtes værst ut! Skål for Jack Daniels som viste meg veien ikveld! :twisted:

#197487  av arctic_celi

dca skrev:
arctic_celi skrev:

Hipp hipp hurra!
ohhh...hørtes værst ut! Skål for Jack Daniels som viste meg veien ikveld! :twisted:
Jack er god :) men den koster ikke ca 12kr for 0,7L (40%) :lol:

#197495  av dca

Whohoooo!!!! 3-3 brann - sandefjord!!! RBK ligger kun 1 poeng bak med 1 kamp mindre !!! hoho

#197497  av dca

"#"#&%¤"...for svarte da!! :evil: :evil:
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 1174