TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥r ikke festet effekt potta,hjelp [edit: Andy_Celica]

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#195834  av Speeder

Vær vennelig å skriv en ordentlig og beskrivende tittel på din tråd!

#195836  av celica88

altså, jeg får ikke festet ende potta sånn at det ikke vibererer inni bilen. hvordan får man hengt opp en u orginal ende potte som det ikke er noen fester på potta?

#195975  av Gt-4-Ever

Sveise på fester kanskje :)

#195976  av GT_rider

Patentbånd ser jeg det er noen som bruker. Ser heller ikke hvorfor det ikke skal være mulig å bruke det også her..

#195999  av celica88

bruker det nå... fungerer helt greit men henger ikke velkdig bra, finnes det ikke noe universale fester jeg kan bruke?

#196000  av laffy

sveis på festene fra den orginale potta sånn at du kan bruke gummiopphenget.. Burde hjelpe det.

#196370  av celica88

har vurdert det altså. takk for tips:)

#196497  av Stoys

dette er det beste du kan gjøre. eg har gjort det på min og det funker drit bra. få et rørfeste\rørklemme som går over hele potten din. kapp de gamle festene fra den gamle bakpotten og svei de på denne rørklemmen som du har rundt potten din. da slipper du å ødelegge noe. bare en klemme på 100 kroner. som er lite i forhold til å ødelegge den du har kjøpt no. dumt å ødelegge den gamle potten. men korti får du bruk for den da? hehe :D

#196517  av celica88

ja den var slettes ikke dum, hehe. hvilken type rør klemme da? får disse i jernia ell no?