TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Senkefjærer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #195272  av crackler

Har bestilt nye senke fjærer, gikk for Eibach sine 30mm fjærer, noen som har noe erfaring om disse fjærene? Ble annbefalt disse fjærerne fremfor H&R, og leisjafors.. :roll:

#196545  av celica88

har hørt bra om de, har leisjafors selv og de er nice å kjøre med. så hvis de er bedre en leisjafors har du gjort det bra:)

#196546  av Gt-4-Ever

Hva betalte du og hvor bestilte du? :D Fåes de i gul farge? Gi meg link! :D Vurderer senking, men er dårlige veier i nord. :(

#196549  av celica88

Gt-4-Ever skrev:Hva betalte du og hvor bestilte du? :D Fåes de i gul farge? Gi meg link! :D Vurderer senking, men er dårlige veier i nord. :(
mener du mine eller han som startet emne?
 #196584  av Helmer

crackler skrev:Har bestilt nye senke fjærer, gikk for Eibach sine 30mm fjærer, noen som har noe erfaring om disse fjærene? Ble annbefalt disse fjærerne fremfor H&R, og leisjafors.. :roll:
Er det "sportline" de heter? Jeg har kjørt med disse fjærene på min gt4 i over 2 år nå, både sommer og vinter, og er veldig fornøyd! Bilen er akkurat passe lav/høy! Veigrepet er bedre og bilen ser mye grommere ut! Mener å huske det var 30mm foran og 35mm bak... Men det har egentlig ingen betydning! :wink:

#196658  av Gt-4-Ever

celica88 skrev:
Gt-4-Ever skrev:Hva betalte du og hvor bestilte du? :D Fåes de i gul farge? Gi meg link! :D Vurderer senking, men er dårlige veier i nord. :(
mener du mine eller han som startet emne?
Tenkte på trådstarter! :D