TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#19595  av MRQuoc

noen som vet hvilken by som skal få dette faenskapet på seg da? :mrgreen: :twisted:

#19597  av chris

cameleon skrev:Noen her som har en formening om hvor mye en treger til turen? Penger altså hehe :roll:
Det du i hovedsak trenger penger til blir jo kjøreturen fra trøndelag og ned til der vi skal være, og helst, for din del, opp igjen også ;)
Og så blir det vel noe forhåndsbetaling for campingplass/hytter og sånt. Beløp på dette blir nok en stund til vi får avklart ennå. Men tenker de fleste av dere har råd til det ;)

#19598  av chris

MRQ skrev:noen som vet hvilken by som skal få dette faenskapet på seg da? :mrgreen: :twisted:
Vi driver å sjekker litt rundt. Virker som området rundt Arendal er fristende :)

#19670  av ST205

Arendal :shock:

Damn that's far!

:idea: Om jeg ikke tar hurtigruta til bergen da :idea:

#19672  av chris

ST205 skrev:Arendal :shock:

Damn that's far!

:idea: Om jeg ikke tar hurtigruta til bergen da :idea:
Enkelt.. om man kommer fra langt-mot-nord.. så kjører man til trondheim, tar en overnatting der, og kjører felles sammen med den kule trøndergjengen videre sørover neste dag ;)

#19685  av ST205

chris skrev: Enkelt.. om man kommer fra langt-mot-nord.. så kjører man til trondheim, tar en overnatting der, og kjører felles sammen med den kule trøndergjengen videre sørover neste dag ;)
Det hørtes ut som en idè. :D

#19740  av cameleon

Hørtes fristende ut Chris :wink:

#20056  av bose

Ã…ssen blir det da?Dyno-benk og full pakke?eller bare glane,titte og sikle?

#20059  av chris

bose skrev:Ã…ssen blir det da?Dyno-benk og full pakke?eller bare glane,titte og sikle?
Glane, titte og sikle, det blir det uansett. Hva som skjer utover det må vi ta etterhvert. Først må vi finne lokalisering, så kan vi finne aktiviteter utfra det :)

#20060  av Amund

Jostein skrev:
CelicaTurbo skrev:hytter er "et must" :)
Bare jeg får "intim teltet" mitt så er det greit;)

Nei men seriøst hytter er nok tingen,telt er litt vel mye styr er heller ikke VELDIG god plass i Mk1 til telt..
Det er faktisk helt grei plass i mr2'en til to stykker på ferie! går helt fint det!

Men hva med å leie gardermoen, lite privat teste aksen ting, med litt innlagt burning og slikt?
Ellers så er jeg jo glatt med på dyno dag.. :wink:

#20073  av Christian

Amund skrev: Men hva med å leie gardermoen, lite privat teste aksen ting, med litt innlagt burning og slikt?
Ellers så er jeg jo glatt med på dyno dag.. :wink:
Det hadde vært artig ja, men er ikke leie av gardemoen ganske dyrt?

#20076  av Amund

hvet ikke.. men gutta i be-4-you.com gjør jo det til tider.. blir vel ikke så mye dersom vi deler på det?

hva koster det med dyno dag da tror du?

#20085  av Christian

Selfølgelig avhengig av hvor mange som vil være med, men vanligvis er vel prisen 1000-1500kr?
Blir nok en god del billigre om man er mange :)

#20137  av funkes

Vel...Ã¥ leie rudskogen en helg koster vel 50 000 eller noe?
Og jeg tror egentlig ikke det er bare å leie gardemoen og kjøre svin.
For det første koster det nok "noen" kroner, også er det alle godkjenningene fra alle forbundene etc :)

#20139  av Mr2 Mk2

Syns ikke det er nødvendig å leie noe til en horribel pris....På dette treffet vil jeg møte folk face to face,og sjekke ut dama dems(tenker da på bilene i 1 omgang hvertfal:wink:) Cruising er en selvfølge på dagsorden,og drittpreik er vel et Must...Men bane kjøring etc,der syns jeg vi kan snylte på de andre som arrangerer..Så kan vi heller avtales å ha et treff da også....
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16