TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Edit: Min Supra MKIV konebil ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#195580  av Stiansen

Jeg gjentar meg selv for tredje gang her.. Gratulerer med en knalltøff paintjob :lol:

#195600  av elino

Stiansen skrev:Jeg gjentar meg selv for tredje gang her.. Gratulerer med en knalltøff paintjob :lol:
hehe...takk takk :D
Er som sagt meget fornøyd selv også...nesten som å ha fått ny bil :D Får bare positiv respons, og det er jo litt moro når en først prøver seg på litt spesiell lakk...

#195625  av ErikG

Sinnsykt pent!!! Hva kom selve flaken på? Hvor mye brukte du? Ble virkelig keen på noe lignende effekt!!

#196352  av cameleon

Grattis! Ble kjempestilig resultat det der :D
Definitivt en av de flotteste supraene jeg har sett!

#196640  av 95TT

Kjempefin farge, Gratulerer så mye. men jeg skal ikke kritisere, men med den mørke fargen hadde det gjort seg skikkelig med noen chromefelger med breddekant. må prøve å få tak i noen Iforge Aero e..
Men er ikke 19" litt stort på disse bilene.. mister du ikke litt kjøre egenskaper på å ha bare en runde med elektriker tape på felgene.. blir jo så lav profil. men var fine felger for all del, og min mening er jo min mening. knalltøff farge. en skikkelig showbil det der

#196655  av @lpher

Denne fargen MÃ… Sees live! Trust me on this! :D

#196970  av 95TT

er ikke lett å få ett rettferdig bilde av en bil, de fleste må sees live. spesielt om det er en spesiell type lakk som denne.. :p
Fantastisk pen var den. En liten rmm leppe og en rmm\trd vinge på denne så får jeg nesten telt i buksa. :p hehe

#196978  av sindrejl

helt rått! :D hvem som lakkerte? :)

#196985  av elino

sindrejl skrev:helt rått! :D
Takk :D
sindrejl skrev:hvem som lakkerte? :)
Are, han hadde en ledig lørdag :wink:

#196990  av sindrejl

elino skrev:
visste ikke han kunne å lakkere.. litt av en alt mulig kar du har :P

#196991  av elino

95TT skrev:Kjempefin farge, Gratulerer så mye. men jeg skal ikke kritisere, men med den mørke fargen hadde det gjort seg skikkelig med noen chromefelger med breddekant. må prøve å få tak i noen Iforge Aero e..

Takk :D Er fornøyd selv også...ang. det med felgene blir det nok de jeg har, liker de kjempegodt. Men skal innrømme at noe av det første jeg komenterte da jeg så den i sollyset etter "rått" var at "denne fargen hadde kledd chrome felger veldig godt"...hehe men bytter ikke bort Raysa mine 8)
95TT skrev:Men er ikke 19" litt stort på disse bilene.. mister du ikke litt kjøre egenskaper på å ha bare en runde med elektriker tape på felgene.. blir jo så lav profil. men var fine felger for all del, og min mening er jo min mening. knalltøff farge. en skikkelig showbil det der

18" er nok det opptimale for en Supra, men 19" er ikke noe problem det. Jeg har da rullet godt over 1000mil på de siden jeg fikk skilt på den i vår :D
Sist redigert av elino den 14 sep 2006 14:52, redigert 1 gang totalt.

#196992  av elino

sindrejl skrev:
elino skrev:
visste ikke han kunne å lakkere.. litt av en alt mulig kar du har :P
Hehe...som poteten, kan brukes til alt :mrgreen:

#197033  av elino

Litt bilder fra i dag...
Vedlegg
138.jpg
138.jpg (198.62 kiB) Vist 835 ganger
124.jpg
124.jpg (68.85 kiB) Vist 827 ganger
Are bygde dette på en kveld før Supra meet tildligere i sommer =)
Are bygde dette på en kveld før Supra meet tildligere i sommer =)
112.jpg (76.47 kiB) Vist 841 ganger
Nye momo pedaler
Nye momo pedaler
117.jpg (91.62 kiB) Vist 828 ganger
113.jpg
113.jpg (119.32 kiB) Vist 837 ganger

#197042  av elino

Legger med noen bilder fra Gatebil i helga hvor vi traff noen av Supra gutta fra Suprameet tidligere i sommer...det ble et aldri så lite Suprameet :D

Flere bilder å finne lengst nede på denne siden :) http://www.supramannen.com/viewtopic.php?t=7526
Vedlegg
Fra v min, Phantom, sirpata, Zazzin og Are (de tre i midten fra supramannen.com)
Fra v min, Phantom, sirpata, Zazzin og Are (de tre i midten fra supramannen.com)
supramøte rudskogen 009.jpg (143.02 kiB) Vist 855 ganger
supramøte rudskogen 011.jpg
supramøte rudskogen 011.jpg (152.01 kiB) Vist 844 ganger
supramøte rudskogen 010.jpg
supramøte rudskogen 010.jpg (140.11 kiB) Vist 828 ganger
supramøte rudskogen 014.jpg
supramøte rudskogen 014.jpg (132.97 kiB) Vist 836 ganger

#197201  av et_casey

:)

Må bare si at du har ett sinnsykt bra eksemplar :) å lakken blei vældi bra:)

-Lars
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12