TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Carina E 95`

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#197637  av celicat23

Noen felger med litt farge vil nok gjøre seg til bilen din. Noen forslag fra meg ville være de det er vedlagt bilder av. Alle er å få i 18" fra: http://www.rochfordtyres.co.uk/

(søkte på 18" til celica t20 siden de ikke hadde listet opp carina e)

Mener de sender til norge..
Vedlegg
1065.jpg
1065.jpg (54.9 kiB) Vist 504 ganger
1064.jpg
1064.jpg (45.32 kiB) Vist 499 ganger
793.jpg
793.jpg (21.92 kiB) Vist 1909 ganger
1125.jpg
1125.jpg (38.57 kiB) Vist 1908 ganger

#197665  av Carina_E

ja takk for forslag men tror nok jeg er ganske bestemt på de jeg la ved et bilde av... 8)

det er ikke noen som kan sette de på bilen med bilde fra siden for meg kansje??? i det photoshop greiene??

kansje jeg da får se litt mer hvordan det hadde blitt.... :twisted:

#197666  av Carina_E

men ang bakfangeren min.. hva tror dere om noe som denne..??
noe i likehet ihvertfall... om det vil passe med resten av bilen...
Vedlegg
a4-b5---rs4-hekk-rett[1].jpg
a4-b5---rs4-hekk-rett[1].jpg (26.13 kiB) Vist 1899 ganger
Sist redigert av Carina_E den 20 sep 2006 21:46, redigert 1 gang totalt.

#197677  av FireFox

wow :shock: , carina`n min kan jo nesten gå å legge seg den i forhold :)
Hva slags front fanger har du brukt?

#197691  av Carina_E

hehe... tror ikke det men.. din er jo rimelig strøken den da...
er det lov å si det er en hemelighet?? hehe
neida.. det er an blanding av org fanger til bilen og combat fronten til sierra faktisk.. var noe jeg hadde lingendes siden jeg hadde sierra...

#198437  av Carina_E

hehe.. nå skar jeg i stykker seilbrettet til mutter igår for og få noe å lage for til ramma i midtkonsollen så jeg får støpt den... :twisted: hehe.. hu og fatter var ikke mye imponert da jeg stod med saga midt inni det da de kom hjem igår nei.. hehe... men men.. litt svinn må man regne med..
stod på å sang på sangen til vazelin... "je ska laga surfbrett på sløyden" da de gikk ut av bilen. hehe 8)

#198586  av FireFox

Carina_E skrev:hehe.. nå skar jeg i stykker seilbrettet til mutter igår for og få noe å lage for til ramma i midtkonsollen så jeg får støpt den... :twisted: hehe.. hu og fatter var ikke mye imponert da jeg stod med saga midt inni det da de kom hjem igår nei.. hehe... men men.. litt svinn må man regne med..
stod på å sang på sangen til vazelin... "je ska laga surfbrett på sløyden" da de gikk ut av bilen. hehe 8)
Haha, ikke bra. :D Da blir det ikke noe middag hos a mor på en stund da eller? :p

#198674  av Toyrolla

Oi! Den carinaen der var ekstremt fin!

Du har ikke noen anelse på hvor en kan finne styling og senk osv til carina E hen?

Er lysten på å kjøpe meg en sånn en seinere!

#198678  av Carina_E

FireFox skrev:
Carina_E skrev:hehe.. nå skar jeg i stykker seilbrettet til mutter igår for og få noe å lage for til ramma i midtkonsollen så jeg får støpt den... :twisted: hehe.. hu og fatter var ikke mye imponert da jeg stod med saga midt inni det da de kom hjem igår nei.. hehe... men men.. litt svinn må man regne med..
Haha, ikke bra. :D Da blir det ikke noe middag hos a mor på en stund da eller? :p

he he.. det gikk bare det.. fikk middag der idag, MEN etter at jeg hadde hjulpet til og rydde i garasjen dems... hehe :lol:

#198680  av Carina_E

Toyrolla skrev:Oi! Den carinaen der var ekstremt fin!

Du har ikke noen anelse på hvor en kan finne styling og senk osv til carina E hen?

Takker for tilbakemelding.. er alltid hyggelig det.. :)

er ikke hjemme nå men kan legge ut noen linker da jeg kommer hjem..
vil anbefale deg å kjøpe en carine e ja om du vurderer det.. det er en utrolig god bil å kjøre også er den driftsikker da ikke minst..

#198696  av egotrip

Toyrolla skrev:Oi! Den carinaen der var ekstremt fin!

Min Blir nok til salgs neste sommer ;)

Full orginal styling, tüv godkjente senkefjører følger med.. :) men som sagt neste sommer tipper jeg ( familie forøkelse i oktober ;) )

*edit fylla :p*

#198711  av Apsis

Carina_E skrev:men ang bakfangeren min.. hva tror dere om noe som denne..??
Jeg er selv ikke noe fan av hull i gitter for eksosanlegg, synes det er penere når fangeren tar en liten sving over istedet. ;)
Men det har vel igjen like mye med smak og behag å gjøre.
Pen bil du har der uansett, har alltid likt Carina E som utgangspunkt! :)

#198724  av Carina_E

Apsis skrev:
Carina_E skrev:men ang bakfangeren min.. hva tror dere om noe som denne..??
Jeg er selv ikke noe fan av hull i gitter for eksosanlegg, synes det er penere når fangeren tar en liten sving over istedet. ;)
Men det har vel igjen like mye med smak og behag å gjøre.
Pen bil du har der uansett, har alltid likt Carina E som utgangspunkt! :)
Takk Takk... :)
det skal jeg faktisk si meg enig i... men det jeg tenkte på var om jeg sku bruke den jeg la ved bilde av som utganspunkt og heller ta de to åpningene på siden og tette igjen og bare lage hull der til eksosen og la det i midten være åpent med gitter der.... veit ikke helt hvordan det hadde blitt.. har planer om og få et utløp fra eksosen på hver sin side...
 #199754  av kystjegeren

Utrolig pent eksemplar :D

Hvor har du fått tak i stylingen? :shock:

#199788  av Carina_E

takk for det :)
frontfangeren har jeg lagd sjøl, og side skjørta er orginal toyota, grillen er også modifisert sjøl. og lampene har jeg bestilt fra tyskland...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21