TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montere hengerfeste og koble ledningsett!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #197209  av Corolla T Sport

Som topicen sier så har jeg gått til anskaffelse av hengerfeste til bilen min.

Hvis noen kunne være så grei å fortelle meg hvordan jeg skal begynne og hvordan prosessen er for å få det montert, så hadde jeg vært veldig takknemmelig! (den blå bilen :) )

Mvh

Maarten
Vedlegg
side.jpg
side.jpg (26.22 kiB) Vist 660 ganger

#197903  av Corolla T Sport

Ingen som har noen linker el lingnende..

#197938  av turbokjell

Pleier alttid følge med bruksanvisning? Du må av med bakfanger og deksler så du kommer til lamper,
evt fanger fester fra bagasje rommets side. Mulig skjære litt i fangeren rundt tilhengerfeste men da følger det med mal i bruksanvisninga.

#197949  av gnmfr

Håper det er den andre bilen din den skal på, jeg tilgir deg ikke hvis du monter det på cts-en :lol:

Ledninger trekker du fra baklyktene, hvordan den festas står vel i bruksanvisninga... Må nok som han over sier, av med fangern, og mest sannsynlig skjære litt i den også ;)

#198327  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Håper det er den andre bilen din den skal på, jeg tilgir deg ikke hvis du monter det på cts-en :lol:

Ledninger trekker du fra baklyktene, hvordan den festas står vel i bruksanvisninga... Må nok som han over sier, av med fangern, og mest sannsynlig skjære litt i den også ;)
'

Hehe, nei CTSen er det nok ikke. Da skulle jeg vært temmelig på bærtur. :lol: Jeg får se hvordan fangeren er festet, så skal jeg nok få den av på et vis. Selve koblingen tror jeg er helt ok siden det følger m oversikt og strøm stjelere, så er det vel bare å koble i vei. Får ta det til helga!

Takker for svar uansett!

#198338  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:
gnmfr skrev:Håper det er den andre bilen din den skal på, jeg tilgir deg ikke hvis du monter det på cts-en :lol:

'

Hehe, nei CTSen er det nok ikke. Da skulle jeg vært temmelig på bærtur. :lol: Jeg får se hvordan fangeren er festet, så skal jeg nok få den av på et vis. Selve koblingen tror jeg er helt ok siden det følger m oversikt og strøm stjelere, så er det vel bare å koble i vei. Får ta det til helga!

Takker for svar uansett!
Kunne vært kjekt når du må bli dratt opp fra sanda på en eller annen bane da :lol:

Når vi snakker om bane, du skal ikke tilfeldigvis på vålerbanen til mandag (trur det var da)... Er vel egentlig 200sx-ogn som har treff, men lurer på om jeg skal prøve å komme meg med og inn på banen jeg også :D Litt offtopic men :P

#198345  av jsun

Corolla T Sport skrev:

'

Selve koblingen tror jeg er helt ok siden det følger m oversikt og strøm stjelere, så er det vel bare å koble i vei.
Toyota brukte strømstjelere på min MK7 ved montering og ... Så vidt jeg husker, koblet i venstre baklykt.
AVTB. feste så klart :wink:

#198370  av Corolla T Sport

jsun skrev:
Corolla T Sport skrev:

'

Selve koblingen tror jeg er helt ok siden det følger m oversikt og strøm stjelere, så er det vel bare å koble i vei.
Toyota brukte strømstjelere på min MK7 ved montering og ... Så vidt jeg husker, koblet i venstre baklykt.
AVTB. feste så klart :wink:
Da prøver jeg venstre baklykt jeg også! AVTB var hengerfestet mitt også! Ska d værra, så ska d værra! :P