TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny innkjøpt MR2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #197979  av KonG_PeR

Da her jeg endelig kjøpt meg ny bil... Og det ble en MR2 mk2, targa, GTi utgave, som har gått 165000km... Må bytte frontdempere, men ellers er den strøken... alt elektrisk virker å funker max... måtte bare ut med 58000,- så tror det er et røverkjøp... det er også styling på bilen, men er ikke sikker på hvordan... noen som har peiling?
Vedlegg
1244309-bilde4-191_9169.jpg
1244309-bilde4-191_9169.jpg (32.73 kiB) Vist 623 ganger
1244309-bilde3-191_9167.jpg
1244309-bilde3-191_9167.jpg (32.4 kiB) Vist 623 ganger
1244309-bilde2-191_9165.jpg
1244309-bilde2-191_9165.jpg (28.28 kiB) Vist 623 ganger
1244309-bilde1-191_9166.jpg
1244309-bilde1-191_9166.jpg (29.23 kiB) Vist 623 ganger

#197981  av cameleon

58K :shock: Det tror jeg må være den biligste mr2'en jeg har hørt om. håper du har sjekket bilen for rust samt diverse andre ting. For det der hørtes egentlig skremmende billig ut. Men om den er i tipp topp tilstand, så tror jeg nok du har fått deg en mr2 til en av de beste prisene noensinne. for 58k er virkelig ikke mye penger for de bilene her hehe.

Har sett stylinga der før men er ikke sikker på hvilken. Skiller seg veldig ut i alle fall :D Synes den så tøff ut jeg! Grattis med ny bil :D

#197985  av KonG_PeR

kjøpte den av noen venner av familien, så prisen kommer litt deretter... men har sjekket den for rust så mye som mulig der den stod, men skal ha den opp på løftebukken når jeg får den hjem seinere i dag...

Det at den har delte farger ser kanskje litt rart ut på bilet, men når du ser den i virkeligheten ser det bra ut... spesielt med sola oppe 8) gleder meg til å ta første "rånekvelden" i dag :D

#197991  av Azrael

Grattis med ny bil :D

Veit også jeg har sett den stylinga et sted, og lurer litt på om det var på toyoshop.nl ??? Men jeg veit ikke hvilket fabrikkat det er :?

#198125  av BT-GTI

bakfanger er nok kaminari. men f-fangern har jeg ikke sett før..

ps gratulerer med ny bil. og hvis alt funker i bilen din( -demperne) så har du virkelig fått valuta for pengene! billigste mr2en jeg har sett var på 60.000..men da måtte du betale ned lånet til han som eide den før(inkasso-bil)

men igjen gratulerer

#198130  av Larsen

Gratulere med ny bil da. Syns den så rimelig bra ut på bildene og. For håpe at bilen er i grei stand også da.

#198181  av WaxFraq

den så skikkelig fin ut..og som alle andre sier..RØVERKJØP (hvis at osv.. :lol: )

den bilen har vell ikke vært lagt ut på finn.no?

mener jeg så en hvit/silver der nå jeg var ute på leting.. =)

gratulerer en gang til!! 8)

#198247  av Neemi

Nice :D:D

#198315  av aneriks

gratulerer med ny bil :D hørtes billig ut det ja, var helt rå bakfra, men farge delingen vet jeg ikke helt om jeg likte

#198333  av Neemi

BT-GTI skrev:bakfanger er nok kaminari. men f-fangern har jeg ikke sett før..
Bakfangeren er ikke Kaminari.
Sitter Kaminari kit på min og dette er ikke likt.
Forøvirg er Kaminari bakfangeren egentlig bare ei leppe du setter på den originale.
Den KonG_PeR har ser ut som den er en hel fanger.

Bilde

#198337  av aneriks

Neemi skrev:
BT-GTI skrev:bakfanger er nok kaminari. men f-fangern har jeg ikke sett før..
Bakfangeren er ikke Kaminari.
Sitter Kaminari kit på min og dette er ikke likt.
Forøvirg er Kaminari bakfangeren egentlig bare ei leppe du setter på den originale.
Den KonG_PeR har ser ut som den er en hel fanger.
[/img]
jeg synes bakfangeren kunne minne om en aeroware adon? som skjøytene er støpt på men er ikke sikker

#198399  av KonG_PeR

takk for skryten folkens!
Er ikke helt sikker på stylingen selv... har lett litt, men er ikke lett å finne (noe som er bra, siden da blir det unikt)...

I går var dagen med prøveskilter, å det gikk meget bra... hentet bilen halv fire og da var det bare å tute å kjøre... det begynte å regne seinere på kvelden, så da var det bare å kjøre sidelengs, å det var ikke noe stress det :D virker helt perfekt, og med KN filter var det grom lyd...

I dag har jeg hentet sportsfjærer, nye skiver og bremse kalippere foran, og annet småting som måtte byttes, til 2000kr tilsammen :!: ... Så nå skal det på iløpet av høstferien, og EU godkjennes uka etter, og da skal det bestilles nye skilter og da er den på veien i løpet av oktober :D

Annonsen stod på autodb.no, men ble fjernet etter kort tid :wink: