TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tur pÃ¥ Fosen. Lørdag 11 oktober

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #19739  av cameleon

Nå ble fosen møtet droppet pga elendig føre over toppene. Nå er det derimot varmere tempraturer og turen kan bli skikkelig fin hvis været holder seg slik. Tenkte om vi kunne ta turen Lørdag 11 oktober hvis noen har lyst til det.

Hva sier folket?
 #19743  av chris

cameleon skrev:Nå ble fosen møtet droppet pga elendig føre over toppene. Nå er det derimot varmere tempraturer og turen kan bli skikkelig fin hvis været holder seg slik. Tenkte om vi kunne ta turen Lørdag 11 oktober hvis noen har lyst til det.

Hva sier folket?
Tja.. tror jeg kan være med, kan ikke komme på andre planer for helga, ikke akkurat nå i hvert fall.

#19746  av cameleon

Høres bra ut :) Vi må prøve å få tak i supratt og madamen også. Lenge siden vi har hørt noe fra de nå :cry: Tror de jobber med hus el no greier sjø. Hvis noen har nr deres så ta kontakt med de også :)

#19791  av s10ne

Frank skal på jobb på lørdagen, så vi må evt. dra over fjorden etter kl. 16 en gang. Blir det flere enn 3-4 biler er vi sikkert med!! - Og ja, vi styrer med husplaner. Mye som skal tenkes på før vi kan sende inn tegninger til kommunen. Går alt etter planen kan vi starte opp på nyåret...

#19868  av cameleon

Innflyttningsfest *kremt* :roll:

#19871  av chris

cameleon skrev:Innflyttningsfest *kremt* :roll:
Blir jo en stund til det ennå da :D Siden huset ikke er påbegynt engang mener jeg :D

#19884  av s10ne

chris skrev:
Blir jo en stund til det ennå da :D Siden huset ikke er påbegynt engang mener jeg :D
Det skal være sikkert og visst. Blir vel mange måneder med banning og slit før vi kan begynne å tenke på innflytningsfest! Det er vel slik at man må ha vært med på dugnad for å kvalifisere til invitasjon :wink:

#19888  av chris

s10ne skrev:
chris skrev:
Det skal være sikkert og visst. Blir vel mange måneder med banning og slit før vi kan begynne å tenke på innflytningsfest! Det er vel slik at man må ha vært med på dugnad for å kvalifisere til invitasjon :wink:
Stiller jeg vettu :D