TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bagasjeroms Ã¥pner. Trenger noen tips/idèer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #198432  av Azrael

Jeg skal ha lexus lykter på min mr2 mkII, og jeg lurer litt på og sparkle igjen det nøkkelhullet på senterpanelet. Men da har jeg bare mulighet til og åpne bagasjerommet med den hendelen inni bilen. Men skulle gjerne hatt en back up løsning, hvis det skulle skje noe med feks vaier eller selve låshuset...

Noen tips/idèer?

#198454  av jumbo

En ekstra wire f.eks?

Om det skjer noe med selve låsen eller sylinderen sliter du jo uansett

Og hele mekanismen sitter jo på innsiden av karosseriet så hjelper egentlig rimelig lite om du lager en løsning for å ta av senterplata heller

#198466  av SuperZite

Elektro magnet eller bruke en sentral lås motor men da må du lage litt elektronikk i tillegg :D

Har selv satt det inn i min, så jeg har bare en trykk knapp inne i cupen for lukke et opp, skal få kobla den til defa alarmen slik at jeg kan trykke på den for å åpne bagasje rommet.

Har ikke kommet så langt at jeg har tettet hullet men låsesylinder har jeg tatt ut for lengst.

#198484  av chris

Vi selger fjernstyrt bagasjeromsåpner, som kan kobles til f.eks. defa systemet :)

#198486  av Azrael

chris skrev:Vi selger fjernstyrt bagasjeromsåpner, som kan kobles til f.eks. defa systemet :)
Da er vel problemet løst da :wink: Men vil den funke uten defa system, eller annet alarm system? Er bare orginal sentrallås i bilen for øyeblikket...

#198489  av Sven

chris skrev:Vi selger fjernstyrt bagasjeromsåpner, som kan kobles til f.eks. defa systemet :)
Hva koster en sånn?
Og hvordan åpner man den, er jo kun to knapper på fjernkontr. til Defa'en

#198497  av SuperZite

Må ha DEFA remote med skyvebryter da får du flere funksjoner du kan styre.

#198802  av chris

Send mail eller PM til @lpher, jeg har ferie nå (og dermed ikke priser etc foran meg) ;)