TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet hvor jeg fÃ¥r tak i div. snacks til denne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#198856  av FireFox

aner ikke, men hvis du har masse penger, så kan du jo alltids få trekt om setene dine i skinn. Du har vell sånn el.just stol du oxo regner jeg med?

Hadde ikke lyst til å kvitte meg med dem egentlig, så jeg hørte på pris for å trekke om alle setene + dørtrekk. kom på 25k :shock:

#198860  av T16REX

OI! Det var mye penger! :shock: :shock:
Mye penger er noe jeg ikke har. :lol:
SÃ¥ er d helle ikke el juster stoler jeg har.
Men har lyst til å få tak i noe Svart "skinntrekk" til å ha bak, Og noen NYE sports-sroler i "skinn" også. :) Alt inni skal som sagt bli svart. :D

#198880  av Thomas S

Syns no at GT-Four body kittet e ganske tøft med senke sett, riktige felger og fin fin hvit spoiler! :wink:
Bilde
Bilde

#198899  av T16REX

Ja, den fronten likte jeg! Jeg personlig villa ha hatt grøftelysa i inntakene på sia da, å ikke de i midten. :) Og ser dere hvor tøfft det er med vinge på den eller? :) Ja, jeg likte det godt. men hvor i all verden får jeg tak i slik styling da? har bare sett 2 kit jeg. et skikkelig gammeldags, og det ene som de har overalt. maser jeg nå? :oops: Hehe

#198904  av Thomas S

Eg simpelten elsker Gt-Four fronten på T16 8) Og synest at grøftlysene passer best på midten siden absolutt alle andre biler har de på sidene! Og så lenge du beholder original vingen og hiver på en vinge på der igjen! :twisted:

#198905  av T16REX

Ja, du har kanskje rett... :) Men, får jo ikke tak i det kittet jo. Hehe. Er fra et spill den bilen der vel? Hadde vært kult å fått på no skjermbuer også. Vet du om noen plasser der de selger noen universale som kanskje passer på min? :)

#198908  av Thomas S

Finn deg en GT-Four MK4 delebil og kjøp fronten på den! Og bakvingen burde kansje vært litt mindre, eller litt lavere!

#198912  av T16REX

enig med deg om den vingen. har funnet en karbonvinge jeg skal ha som er lavere. det blir rått! :)

#198914  av Thomas S

Har ihvertfall funnet ut at hvit Celica MK4 e finest! Har en hvit MK4 Celica GT sjøl og sku gjort sånn som på bildet, men så gikk alt galt, og no har noen tauet bilen min og den er tilsalgs NO for 4000kr vist du e interesert! Koster peng å ha den hos de! :(

#198918  av T16REX

Hadde jeg hatt plass til den, og penger hadde jeg gjerne kjøpt den. Men, desverre må jeg prioritere verkstedsregninger og annet tull på min egen. :?
Min bil blir derimot helt svart! :) :twisted:

#198919  av Thomas S

Vist jeg sku ha beholdt min hadde jeg nok lakket den perlemor hvit 8) og noen snasne felger som ligner på de på bildet men hakket større! Og senke sett seff!

#198928  av T16REX

oooh. d hadde vært najs! ^^

Nå skal jeg finne sengen jeg. takk for all hjelp så langt. ;)

#198935  av Thomas S

Bare hyggelig du :wink:
Blir nok film og grandi på meg ikveld/natt :wink: God natt alle som skal legge seg

#199078  av FireFox

T16REX skrev:Ja, den fronten likte jeg! Jeg personlig villa ha hatt grøftelysa i inntakene på sia da, å ikke de i midten. :) Og ser dere hvor tøfft det er med vinge på den eller? :) Ja, jeg likte det godt. men hvor i all verden får jeg tak i slik styling da? har bare sett 2 kit jeg. et skikkelig gammeldags, og det ene som de har overalt. maser jeg nå? :oops: Hehe
Hvor får du tak i den gamle fronten nå?? den er jo nesten ganske skjelden den nå, og burde bli tatt vare på :) Ser ganske bra ut oxo.
Det var den første stylinga jeg hadde på celica`n min. :)
Vedlegg
100-0005_IMG.JPG
100-0005_IMG.JPG (93.62 kiB) Vist 1158 ganger
100-005623_IMG.JPG
100-005623_IMG.JPG (118.83 kiB) Vist 1156 ganger

#199094  av Thomas S

Den fronten er noe av de snyggeste du kan pjåte på en T16!