Morten M skrev: Det blir vel vanskeligere å selge en euro spec siden man sparer 100k på en sitte på høyre side av bilen.Ehh...ikke alle vil ha billig for enhver pris vettu

Morten M skrev:Om man er i tidlig i 20'årene så er kanskje en LHD-Supra litt i drøyeste laget i pris ja
Jeg har selv åpnet opp øya for høyrestyrt da jeg har snakka med så mange som sier at du blir fort vant til det og at det er helt greit i forhold til den summen man sparer. Har man pengene så er det greit. Da hadde jeg gått for venstrestyrt. Men det er per dags dato ikke realistisk. Er også 23 og har kjøpt leilighet.

Morten M skrev:Jeg hadde aldri fått meg til å kjøpe en bil som man "må fikse litt på"...hva med alle de andre delene...som ikke er synlige...som også da garantet fikses på
Har vært på japan auto en gang og tittet. Har hørt litt forskjellig om dem, men jeg tror man er ok bare man sjekker ut bilen nøye. Det var mange shabby biler som sto der. Møkkete og stygg styling eller stygge hjul. Alle var stygge i lakken eller hadde småskader, men man må jo også se på prisen. Her får man råd til å fikse litt på bilen, kanskje bytte ut stylinga og gjøre en hellakering på bilen samtidig.