TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Low rise lykter...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #189994  av Raze_r

som dere sikkert vet har jeg montert low rise lykter nå og skal straks hellakkere bilen. så lurte jeg på om det blir fint å lakkere de svarte dekslene som sitter rundt lyktene i samme slengen?
tror det kunne gjort seg egentlig.....?

#189997  av aneriks

jeg tror det hadde blitt kult, når jeg lakkerte bilen min så lakkerte jeg listene runt vinduene og targaen ble veldig bra de var falmet så var litt frå aktig men nå er de blanke og svarte :D

#190015  av hmsilset

mine er lakkert i samme farge som bilen.Ganske kult syns jeg :wink:

#190024  av Raze_r

ja var det jeg tenkte på; å lakkere ramma rundt lyktene i samme farge som bilen.ser kanskje litt mer clean ut istede for å ha den svart når jeg tar opp lyktene...
listene rundt vinduet å sånn skal jeg å lakkere,men det blir vel finest å ha i svart? eller...

#190034  av aneriks

Raze_r skrev:ja var det jeg tenkte på; å lakkere ramma rundt lyktene i samme farge som bilen.ser kanskje litt mer clean ut istede for å ha den svart når jeg tar opp lyktene...
listene rundt vinduet å sånn skal jeg å lakkere,men det blir vel finest å ha i svart? eller...
jeg ville hatt de svart ja uansett farge på bil

#190104  av jumbo

ja, lakkere kåpa rundt lyktene i bilens farge er sikkert pent... litt vrient å si for min del som er vant til svart bil, men innbiller meg at det må bli pent ja ;)

#190476  av Xlr8

hvor du kjøpte di lyktene? hørs digg ut:D kunne du lakt ut en link?
 #199436  av Bergen.

er det mulig å få slike lykter til mk1??