TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#198596  av |plumbo

lakken vil sitte der nøkkelen du bruker har minst press

#198654  av galla_66

kul detta prosjekte her, gleder ,meg til resultate :D

#198812  av |plumbo

sterion som skal inn ( + 2 punsh 10 " )
Vedlegg
IMG_0180.JPG
IMG_0180.JPG (183.88 kiB) Vist 2282 ganger

#199536  av Rollaole

Svarte og du har fått fart på deg a! :)
Fikk kjøpt meg badlook til min nå, Men svarte as, du kjører på!! :twisted:

#199647  av |plumbo

kom opp en tur til helga og hent meg hjemme hos meg så kan vi demontere de siste delene du skal ha vraket skal bort snart ( + at du får se bilen i levende livet som den står nå :P )

#199653  av Rollaole

|plumbo skrev:kom opp en tur til helga og hent meg hjemme hos meg så kan vi demontere de siste delene du skal ha vraket skal bort snart ( + at du får se bilen i levende livet som den står nå :P )
Kanskje jeg stikker oppom en tur på søndag, Ringer jeg! :wink:

#199881  av Rollaole

Du har ikke de bildene fra jappsetreffet a? Der jeg poserer som panserbabe osv.. :P

#200013  av |plumbo

ligger på media sia på siste siden av bilde tråden:P

#200708  av turbokjell

Åssen går det her? Fått starta med den nye motoren ell?
Er u ikke lei av 360en? Eller skal du kjøre den i hele vinter :mrgreen:

#200719  av |plumbo

en kompiss satte inn motoren for meg i helga må bytte høyre motor feste siden dette ikke passer fikk så og si inn dasj bordet i dag harigjen og feste en lufte kanal før det settes fast . ( er mye el som også må loddes omm for og få ting til og passe ... men men :)

#201580  av Rollaole

Var oppe i hamar en tur idag og hilste på!
Bilen blir BRA! :)

#201673  av |plumbo

hvis den starter snart så ;)

..

#201772  av kristersørnes

badlook er tingen det...
Vedlegg
DSC00195.JPG
DSC00195.JPG (204.94 kiB) Vist 2382 ganger

#201795  av |plumbo

nja blir ikke det på min synes det er litt vell mye som sagt og stylinga blir ikke over dreven .bygger fangere selg og tilpasser side skjørt fra yaris på min . skal fjerne lister og muligens dørhåndtak glatte bakluka men tilpasse plata etter de orginale lyktene på bilen så jeg får en fals kant på plate . viskern og spylern bak blir også borte . dobbelt eksos anlegg bak ( nå er det 3 " fra kat og ut med dobbelt ende rør ) skal også valse ut hjulbuene vesentlig og senking ;) nesten alt som er nevnt er på plass men hvis jeg klarer og hoste opp en 15000 kr får bilen komplett turbo kitt også .

MEN !!! IDAG STARTA MOTOREN !!!!!! endelig etter en ukes klundring med lednings nett fikk jeg liv i 1.8l min :D så er jeg heldig med litt god hjelp fra venner får jeg bilen kanskje ferdig til helga ;) ( kanskje før :D )

#201797  av turbokjell

Morro. Gratulerer da.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 36