TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥r klubb pÃ¥ Gatebilmesse 24-26/11-06 pÃ¥ Norges Varesmesse?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #199532  av Neemi

Fikk mail fra Gatebil her om dagen
Hei!

Gatebil ønsker å invitere noen utvalgte klubber til å profilere seg på Gatebil messen 24-26 November på Norges varemesse. Det er dessverre ikke plass til alle, så vi plukker ut de som kommer med det beste forslaget på hvordan deres stand skal utformes, samt hvilke biler som skal stilles ut.

Nøkkelord er:

- kreative løsninger/temaer på standen.
- fine/kule/forskjellige biler.

Gatebil velger ut de klubbene vi tror vil gjøre den beste jobben mot slutten av måneden. Blir din klubb valgt ut koster standen/utstillingen ingenting.

HÃ¥per dette er av interesse!

Mvh
Henrik Thorstensen / Gatebil AS

Er det noen som har noen interesse for dette?
Dersom det er stor oppslutning kan det jo hende vi kan klare å få til noe?
Bare å poste deres forslag i denne tråden så tar vi en avstemning og vårt forslag sendes inn til Gatebil.

#199556  av steffen karlstad

kan gjerne sette bilen min der jeg.. så stem på!

#199557  av sexten

Alt for langt borte! :D
Men god idè.

#199639  av Rollaole

Hvis dem vil ha min småråna opp corolla der, så er jeg med værtfall!
Er jo en hel haug med gromme bilder i klubben her da, Neemi sin er tøff, Den kamelon mr2`n, supraen til Are(den røde), Corollan til plumbopreben begynner og bli bra ++++!!! :D

Blir dette inne? Hadde vært tøft og satt alle bilene i en spesiell formasjon eller noe sånnt, også laget noe stand der vi selger forskjellige klubbartikler osv, og får folk til og melde seg inn og dele ut sånne visittkort osv..!! :)

#199646  av defred

Selv om bilen min ikke er en gatebil kan jeg selvfølgelig stille ut rallybilen min der.

#199665  av azt

er med med supran hvis det er ønskelig... dårlig med kreativiteten min da dessverre...

#199703  av sindrejl

kan stille med gt4'en om jeg eier den til da. Må bare gjøre lakken strøken først ;)

#199709  av turbokjell

Kult med stand da. Dere får sikkert lånt de bilene dere vil ha.
Bare å skrike ut det

#199772  av CelicaTurbo

å finne bilen er nok ganske greit, men som det står i teksten må vi ha noen gode og kreative løsninger til vår "stand" så er det noen som har noen gode forslag der?

#199782  av sindrejl

tipper neemi er flink på den fronten :D

#199784  av Neemi

Nja....nå er det sånn at bilen min ikke akkurat er så shiny at den er i noen utstillingsstand for øyeblikket.

Jeg har derfor egentlig ingen egen lyst til å ha ansvar for dette, jeg kan eventuelt hjelpe til dersom det hadde blitt aktuelt.

Er det noen som melder seg frivillig til å ta ansvar for dette om vi hadde fått en stand?
Og er det noen som har noen gode ideer?

Jeg må maile tilbake til gatebil om ikke alt for lenge så dere får legge hodene i bløt og så ser vi om oppslutningen er stor nok :)

I første omgang kan dere komme med gode ideer til opplegg og så får man se på hvilke biler som evt stilles ut og hvordan etterpå.

#199820  av jonny on the spot

hva med å stille ut som eksempel
Mr2 mk1, mk2 og mk3 etter når de er produsert og litt teknisk informasjon om de forskjellige modellene, gjøre det samme med celica (sikkert umulig å skaffe alle forskjelige modeller) supra osv

#199827  av CelicaTurbo

Det spørs hvor mange biler vi får lov til å stille med men det er lite trolig at vi får plass til flere enn fire-fem biler og da bør de sentrale bilene utstilles, slik som en Celica, MR2 og Supra.. samt at det er ikke dumt å vise til Celicaens rallyhistorie med defreds bil..?

#199865  av defred

:D

#199867  av Larsen

Jeg stiller gjerne opp jeg også. Legger ut et forslag til løpet av neste uke.