TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet hvor jeg fÃ¥r tak i div. snacks til denne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#199616  av FireFox

T16REX skrev:Heeeey! Najs! ^^ Skal begynne å fikse opp min snart jeg.
Så det blir nok en prosjekt-tråd snart som varer hele vinteren gjennom. :)
Gleder meg ;)

#199623  av T16REX

:lol: Jeg både gleder, og gruer meg samtidig! Hehe. Tror jeg skal slite en god del med å gjøre den til verdens desidert råeste T16. (For det er det som er planen) :twisted:
:D
 #199652  av Thomas S

T16REX skrev:blir morsomt å følge med på.

ps. nå har jeg ombestemt meg for hvilken farge bilen skal bli...

NÃ… SKAL DEN BLI HVIT!

:D
FANTASTISK!! 8) Sleng på litt pearl effekt og :wink:

#199700  av T16REX

hvordan får jeg til det? har tenkt å lakke den selv. snakka med en lakkerer, og han sa at hvitt var den letteste fargen å lakkere. :) Men vet ikke hvor jeg får i lakk osv... så har jeg skulle ha hatt en plass å ha bilen mens det blir gjort. :) Men først kommer stylinga, så lakkering, så felger, så litt mer styling, så shining av motor-rom, så kommer interiøret. :) Jeg jobber på VIANOR da, så felg og dekk kan jeg få ganske billig. :)

#199706  av Thomas S

Er ikke noe lakkerings ekspert men er det ikke bare til å legge et nytt lag på toppen med en annen farge kansje!!??

#199707  av T16REX

Har ikke peiling jeg. Kanskje noen andre som har noen tips til åssen jeg får litt effekt i hvitfargen kanskje?

#199708  av Thomas S

Du får ihvertfall bruke GranTurismo bildene mine som mal :lol: H Fant et bilde av en Altezza med hvitfarge med pearl effekt :twisted:

#199714  av T16REX

Det er så digg med hvite bile har jeg funnet ut. Spesielt hvis man pakker på litt karbon-snacks da. :) (min mening)

Så, det skal bli litt racingstuk over den ja. Interiøret blir fortsatt helt svart! :)

#199745  av Thomas S

HeHe Supert! Må investere i noen bøtteseter også då! Og du MÅ ha krom felger på den! :lol:

#199756  av T16REX

JA!! :D Det blir enten krom felger, eller sorte! Vanskelig å bestemme seg. Begge deler synes jeg er rått! :D Men, tror du det bli fett hvis jeg har på noen bredere hjulbuer, og breeeie felger? Eller holder det med orginal-bredden på denne bilen? Ja, bøttestoler hadde vært kult, men. Det er ikke tilt på dem, så får jo ingen inn i baksetet. Hehe. Må ha tilt og justerbar rygg. Men jeg har sett på noen digge bride stoler, og sparco stoler. :) Svarte selvfølgelig. ;)

#199859  av Thomas S

Du kan få tak i bøtteseter med tilt i! Mener eg har sett det flere plasser.

#199920  av Andy_Celica

ThaShiZnitH skrev:Du kan få tak i bøtteseter med tilt i! Mener eg har sett det flere plasser.
Vet du egentlig hva bøttestoler er?

Skikkelige bøttestoler lager de faktisk etter mål, de blir støpt i carbon eller glassfiber, der du på en måte "sitter nede i en bøtte" med støtter på siden osv, Åssen skal man da kunne tilte en slik?

Racingstoler for "gatebruk" fåes med tilt, men de kan ikke samenlignes med bøttestoler.

#199921  av Thomas S

He he :oops: My bad! Mente racing stoler! Å gå for skikkelige bøtteseter hadde rett å slett vært ukomfortabelt og egner sek ikke særlig for daglig bruk! :wink:

#199922  av T16REX

Var det jeg og mente... En ulighet er jo kanskje å montere bøttestolen på den skinna som flyttes frem og tilbake litt lenger frem, sånn at det er bare å skyve bort hele stolen så det blir plass til å komme inn bak. Men om det blir fint, eller om det går an, vet jeg ikke. Noen som har tips? Fordi, stoler med tilt er dobbelt så dyre som de uten. dessuten synes jeg MANGE av stolene uten tilt ser mye råere ut. :D

#199926  av Thomas S

Du får bare slenge på noen bilder når prosjektet begynner å ta av :wink: