Terjen skrev:Noen som vet om man bruker de bjelkene på innsiden av originalfangerene på Style Auto eller Erebuni bodykittet?
Lurer også på om noen vet hva dette kittet koster i frakt fra http://www.scs.dk/ i Danmark?
Ny bjelke/støtfanger koster ca 1500-2000.- (sikkert mulig å få litt rabatt hvis du spør pent;) på toyota, jeg kjøpte en ny en derfra for et par år siden... For at den skal holde ut i salthelvette

Bør du pusse den helt ned å grunne med for eks Galvapro eller syregrunning, å så ha på arcanol for eksempel, litt smør på flesk, med holder hvertfall ut til vinterbruk da;)
Skomgummiplaten som ligger inni bakfangeren skal du ikke bruke på styleauto kitet. Idiotisk at de har legt inn den, da det fungerer som en svamp og salt og vann ligger å tærer på støtfangeren, og blir nesten aldri tørr! Husk å fjærn alt av rust bak sideskjørt å legg på godt med tecty før du setter på de nye sideskjørtene. Og for all del, ikke sparkle fast frontfangeren til skjermene:P Mange som gjør det, men det sprekker bare opp, og du sliter litt hvis du må av ed fangeren i framtiden
Er på vei til å få på styleauto kitet på bilen min jeg også, men skal ikke bruke frontfangeren i vinterhalvåret, da den garantert går istykker ved vinterbruk.
MR2 er en for bra/morsom vinterbil til at den skal stå parkert om vinteren;) Rustbeskytte den godt, så er det ikke noe problem å bruke den;)
Hilsen Gira entusiast:P