TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#200199  av T16REX

Nei. NÃ¥ skal jeg finne sengen. God natt da celina (bilen min) :D

#200200  av T16REX

Lurer litt på hva folk har som favorittmusikk i bilen sin jeg. :) Personlig så hører jeg mest på rock/metal. Men også litt trance avogtil. :)

#200201  av Hyperion

Og du fikk sove i et par timer bare ja =)

Jeg hører på veldig mye rart egentlig, har nok ingen spesifikk genre, men noen jeg hører en del på er Metallica, Pink Floyd, Dire Straits/Mark Knopfler, Dreamtheater og en gang innimellom; Dia Psalma :)

#200209  av T16REX

Hehe. Ble ikke mye søvn på meg nei. Du har bra smak du!! Hører på alt det der jeg og. Utenom det siste du nevnte der da. ;)

#200407  av T16REX

ble ikke noe søvn på meg inatt heller. har døgna som en helt jeg. ;) blir nok tidlig på meg ikveld ja. :) hva har folket gjort i helga da?

#200409  av lasse

T16REX skrev:ble ikke noe søvn på meg inatt heller. har døgna som en helt jeg. ;) blir nok tidlig på meg ikveld ja. :) hva har folket gjort i helga da?
Fylla som vanlig :wink:

#200414  av Neemi

Bare slappet av :)

#200420  av celicat23

Sett mye film på nye tv'n. Funnet meg en ny dvd spiller å kjøpe. Tittet igjennom en del møbel og interiør sider fordi jeg skal ommøblere stua rundt tv'n - og bytte belysning til noe som er mer passende for film titting (downlight). Litt sånn "kjerring-helg" det her..

#200468  av Rollaole

Nettopp gått igjennom hele bildetråden, mye "freske" folk her da! Ha ha! :D :D

#200503  av dca

jaja...8 på rad da! lukter vi trøndere seriegull eller!? :twisted:

#200570  av Neemi

dca skrev:jaja...8 på rad da! lukter vi trøndere seriegull eller!? :twisted:
Forhåpentligvis ikke..... :shock:

#200602  av Andy_Celica

Andreazz skrev:Hvordan metode brukes for å forstørre en turbo?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1227585
Du borrer den opp og setter inn en radiatorvifte :D

#200617  av Andy_Celica

Andreazz skrev:
Andy_Celica skrev:
Andreazz skrev:Hvordan metode brukes for å forstørre en turbo?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1227585
Du borrer den opp og setter inn en radiatorvifte :D
Ja, eller man heller på en spesiell olje på radiatoren..
Ja det har jeg faktisk hørt før også, for når den olja kommer inni vannkanalene på turboen førstørrer de seg, og da blir turboen større :D
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 1174