Som de fleste sikker har fått med seg har jeg solgt motoren som sto i den gamle mk2 supraen min, ny motor er handlet og begynt på, det blir mest sannsynlig både snurre og presse, videre skal bilen oppgraderes med bur, stoler, øhlins, foringer, lettere, samt bedre sperre, det kommer til å bli gjort MYE med den utover vinteren, og mange deler er allerede innhandlet.
Jeg akter å kjøre extremserien til neste år, og ser for meg et effektuttak på ca 700hk og 1050-1100kg, bilen veier i dag 1250kg så det burde være innen rekkevidde, motoren kommer noe lengre bak enn tidligere, og bilen kommer til å bli noe høyere enn i fjor, ny lakk skal den også få på seg,, større kjøler skal monteres samt mye gøye ting, følg med utover vinteren.
Driftebil skal også innhandles, kommer til å satse for fullt neste år.
Jeg akter å kjøre extremserien til neste år, og ser for meg et effektuttak på ca 700hk og 1050-1100kg, bilen veier i dag 1250kg så det burde være innen rekkevidde, motoren kommer noe lengre bak enn tidligere, og bilen kommer til å bli noe høyere enn i fjor, ny lakk skal den også få på seg,, større kjøler skal monteres samt mye gøye ting, følg med utover vinteren.
Driftebil skal også innhandles, kommer til å satse for fullt neste år.
Sist redigert av TOYPARTS den 16 jul 2007 00:58, redigert 1 gang totalt.