TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forslag til innredning i garasjen?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #200911  av Rømmling

Blir vel bygging av garasje etter vert nå og vurderer hvordan jeg skal innrede min del. størelse 4.5x6meter, eventuelt at vi skal ha mer åpen løsning med 11x6meter men med tanke på å holde termpratur inne der så blir den vel delt opp litt vil jeg tro.

bilde forslag hvordan jeg får det oversiktlig og greit?

#200927  av gnmfr

Skråtak? Sånn at du får litt lagringsmuligheter på taket lissom ;) Er jo mange som bygger seg en liten bod på innsia bare, har det der jeg står i garasje, veldig unødvendig synes jeg... Ville mye heller hatt en lang arbeidsbenk på kortveggen og helt åpen løsning, da har du god plass rundt bilen også ;)

EDIT: Spørs jo litt hva du gjør i garasjen da, men regner med du skrur litt :P

#201012  av Rømmling

ja det blir jo mekke plassen min.
det er et hus som står allerede 6x16meter men skal utvide det til 12x16m.
så delen vi skal ha garasje i blir jo skrå tak, 3meter så det laveste og 5,5 eller 6meter på det høyeste, har lagt inn bud på 2 søylers garasje bukk i dag men syns prisen han ville ha var for høy, får se litt. 6 meter han jeg jo ha oppbevaring over arbeids benken også da, 2 etasjer blir jo masse plass hehe. vi skal jo lage 3 persjonbil garasjer og en traktor garasje i den nye delen og har kanskje fått til så fattern blir med på å ha sluk og vann inne i traktor delen så jeg kan så inne å vaske bil om vinteren og slikt :P
190m2 garsje og verkted. såpass må det jo være hehe.