Hallo!
Holder på og få godkjent bilen min en Supra Mkiv 93mod. Den skal godkjennes på unntaksregelen. Har hatt 1 forsøk i Bodø!.
Og neste forsøk fikk jeg ta på min lokale traffikstasjon.
Det jeg lurer på er om det finnes noen i nærheten av tromsø som kunne lånt meg eller selge (billig) Noen org. fjærbein m/fjær og orginal luftfilter boks.?? Orginal eksos kunne jeg få låne hos 2fast4u (tusen takk til steinar)
Setter STOR pris på all hjelp. Da jeg gjerne kunne tenkt meg og få godkjent denne så fort som overhode mulig.
( har mye som skal gjøres med den..
Mvh vegard.
Holder på og få godkjent bilen min en Supra Mkiv 93mod. Den skal godkjennes på unntaksregelen. Har hatt 1 forsøk i Bodø!.
Og neste forsøk fikk jeg ta på min lokale traffikstasjon.
Det jeg lurer på er om det finnes noen i nærheten av tromsø som kunne lånt meg eller selge (billig) Noen org. fjærbein m/fjær og orginal luftfilter boks.?? Orginal eksos kunne jeg få låne hos 2fast4u (tusen takk til steinar)

Setter STOR pris på all hjelp. Da jeg gjerne kunne tenkt meg og få godkjent denne så fort som overhode mulig.
( har mye som skal gjøres med den..

Mvh vegard.
SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt. http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7