TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#200620  av jsun

Ja nettopp...... og jeg som hadde en Primera 2.0 SRI ... jeg vannet den så ofte jeg kunne, i håp om at den skulle vokse til en Skyline GTR :wink:

#200621  av Andy_Celica

jsun skrev:Ja nettopp...... og jeg som hadde en Primera 2.0 SRI ... jeg vannet den så ofte jeg kunne, i håp om at den skulle vokse til en Skyline GTR :(
:D

#201180  av jonny on the spot

Hm ja hvor skal jeg begynne, jo la meg se. Idag så jeg en ganske underlig kolisjon, en bil (mercedes) som hadde klart å snurre for så å dytte ræva på bilen inn i et buss skur, måtte ta meg selv i å ikke bryte ut i vill latter da politi og han som eide bilen så ganske alvorlige ut. Nei ingen ble skadet, jaja ble litt lei meg når jeg så tillstanden til buss skuret etterpå, det må ihvertfall fornyes :roll:

Ellers går det fint :wink:

#201282  av celicat23

Stakkars tv-benken min som knuses under den nye tv'n. Og bokhyllene, som blir borte bak den. Med gamle 33" tv'n var det *god* plass på tv-benken, og i mellom bokhyllene :-)

Film & spill helg denne helga også!!!!
Vedlegg
IMG_1479.jpg
IMG_1479.jpg (52.08 kiB) Vist 310 ganger

#201306  av Hyperion

Jeg driver febrilsk å prøver å få komponent signaler gjennom forsterkeren min slik at jeg kan ha xbox360 med både 5.1 lyd og hd-signaler til projectoren min... Men det er noe som ikke stemmer...arrrrgh :evil:

I værste fall så blir det på 42" plasma, men da ser jeg nok heller et par filmer på 96" istedet =)

#201308  av Thomas S

Har du ikke optisk kabel fra 360 som går til forsterkeren då hyperion?? Er sånn på PS2 hvertfall! Får ikke 65.1 eller 7.1 fra scarten men må bruke optisk kabel istedet.

#201315  av dca

da stikker jeg ut og kjører bil...har en 37" hilux artic truck stående utafor her nå som er fremkomst middelet mitt ikveld! :D:D

#201316  av Thomas S

Tøs :P Bilder??

#201322  av celicat23

Hyperion skrev:Jeg driver febrilsk å prøver å få komponent signaler gjennom forsterkeren min slik at jeg kan ha xbox360 med både 5.1 lyd og hd-signaler til projectoren min... Men det er noe som ikke stemmer...arrrrgh :evil:

I værste fall så blir det på 42" plasma, men da ser jeg nok heller et par filmer på 96" istedet =)
Kabler til x360:

http://www.modnet.no/index.php?cPath=78_96

Men det er kanskje ikke kablene fra xbox'en som er problemet?

#201346  av dca

akkurat denne har jeg hatt noen timer i nå...reklamen på siden er tatt bort da så den er mye penere nå egentlig...37"! den er STOOOOR!!
Vedlegg
arctic truck2.JPG
arctic truck2.JPG (21.82 kiB) Vist 649 ganger
arctic truck.JPG
arctic truck.JPG (669.14 kiB) Vist 299 ganger

#201366  av Hyperion

ThaShiZnitH skrev:Har du ikke optisk kabel fra 360 som går til forsterkeren då hyperion?? Er sånn på PS2 hvertfall! Får ikke 65.1 eller 7.1 fra scarten men må bruke optisk kabel istedet.
Optisk har jeg, og det er ikke problemet. Xboxen står ved forsterkeren så den optiske er lang nok. Men komponent (altså video), er for kort på xboxen til prosjektoren, men Harman Kardon- forsterkeren min har komponent ut og inn-ganger. Men den sender ikke noe signal ut (har en 15m komponent til prosjector fra forsterker). Har prøvd det som er av innstillinger nå! Kan jo selvsagt koste på en hun til hun overgang og koble xboxen direkte på prosjectoren, men det er jo ikke den greieste løsningen synes jeg!
Men skal nok få til noe :)

#201448  av gnmfr

Sitter å lurer på om jeg ska kjøpe meg vinter bil nå... 69 modell boble... Eneste plussa med den er at den er billig, litt bredda og motoren går sånn halveis bra :lol: Innvendig trenger den full oppusing (tenkte å sveis bur, legge teppe hele veien med isolasjon overalt og et par bøttestoler) og utvendig trengs det et par helger med sparkel jobb, litt rustsveising og en hel lakering... Motoren må byttas... Er den hvert 5 lapper? Er det jeg får den for ihvertfall, må bestemme meg i kveld, lurer veldig... Ser jo rå ut med den breddinga og sånt så :P

#201453  av Helmer

Boble er jo ikke akkurat den varmeste bilen å kjøre i på vinter´n da... :)

#201458  av sleeper

gnmfr skrev:Sitter å lurer på om jeg ska kjøpe meg vinter bil nå... 69 modell boble... Eneste plussa med den er at den er billig, litt bredda og motoren går sånn halveis bra :lol: Innvendig trenger den full oppusing (tenkte å sveis bur, legge teppe hele veien med isolasjon overalt og et par bøttestoler) og utvendig trengs det et par helger med sparkel jobb, litt rustsveising og en hel lakering... Motoren må byttas... Er den hvert 5 lapper? Er det jeg får den for ihvertfall, må bestemme meg i kveld, lurer veldig... Ser jo rå ut med den breddinga og sånt så :P
tja, jeg hadde nok ikke kjøpt den... hvis det er såpass som må gjøres med den så er det nok billigere og bedre og kjøpe en som er i bedre (kjørbar) stand..

blir fort mye jobb skal du få den bra.. må huske på at den må lakkes, sveises+++++++++++ blir dyrt i forhold til og kjøpe en hel en... ( menskal du ha den som hobby bil og lage den 100% strøken så kansje det hadde vært værd det..)

har foresten helt nytt komplett gulv til 1303 boble liggende hvis du skulle trenger! :D

#201469  av Rollaole

boble E TØFT! :D
  • 1
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 1174