Den skruen som holder opp dynamon har jeg på en merkelig måte klart og miste
noen som har delenr eller vet hvor stor etc den er 

FireWalk skrev:Nå har den skrudd seg ut igjen.. tror ikke jeg kan ha truffet gjengene i det hele tatt jeg, tror det bare er det at vekten av dynamoen har presset ned på den slik at det har kjentes ut som om den har gått inn, også har den ikke gått inn likevel, sansynligvis ligger den og bøyer litt på slik at jeg ikke treffer hullet med bolten i det hele tatt, og får den ikke inn på gjengene.... hmm.. Den der var litt kjedelig. Ser for meg at det blir litt knot å få inn den bolten der, spes siden jeg ikke ser eller føler om jeg treffer eller ikke :\Send bolten til meg da vettu
Fantare skrev:Hehe.. tror jeg beholder den selv jegFireWalk skrev:Nå har den skrudd seg ut igjen.. tror ikke jeg kan ha truffet gjengene i det hele tatt jeg, tror det bare er det at vekten av dynamoen har presset ned på den slik at det har kjentes ut som om den har gått inn, også har den ikke gått inn likevel, sansynligvis ligger den og bøyer litt på slik at jeg ikke treffer hullet med bolten i det hele tatt, og får den ikke inn på gjengene.... hmm.. Den der var litt kjedelig. Ser for meg at det blir litt knot å få inn den bolten der, spes siden jeg ikke ser eller føler om jeg treffer eller ikke :\Send bolten til meg da vettu![]()
Jeg skrudde ut dynamoen når motoren sto i jeg, det var knot det