TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skrue til Dynamo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #201626  av Fantare

Den skruen som holder opp dynamon har jeg på en merkelig måte klart og miste :shock: noen som har delenr eller vet hvor stor etc den er :oops:

#201776  av FireWalk

Hmm. Min driver og skrur seg ut hele tiden.. tror jeg må få på noe locktight eller noe.. har desverre ikke del nr, men de finner den vel på toyota for deg om du spør. :)

#201828  av Fantare

FireWalk skrev:Hmm. Min driver og skrur seg ut hele tiden.. tror jeg må få på noe locktight eller noe.. har desverre ikke del nr, men de finner den vel på toyota for deg om du spør. :)
Jepp, skal sjekke opp i morgen :)

#201829  av FireWalk

Nå har den skrudd seg ut igjen.. tror ikke jeg kan ha truffet gjengene i det hele tatt jeg, tror det bare er det at vekten av dynamoen har presset ned på den slik at det har kjentes ut som om den har gått inn, også har den ikke gått inn likevel, sansynligvis ligger den og bøyer litt på slik at jeg ikke treffer hullet med bolten i det hele tatt, og får den ikke inn på gjengene.... hmm.. Den der var litt kjedelig. Ser for meg at det blir litt knot å få inn den bolten der, spes siden jeg ikke ser eller føler om jeg treffer eller ikke :\

#201896  av Fantare

FireWalk skrev:Nå har den skrudd seg ut igjen.. tror ikke jeg kan ha truffet gjengene i det hele tatt jeg, tror det bare er det at vekten av dynamoen har presset ned på den slik at det har kjentes ut som om den har gått inn, også har den ikke gått inn likevel, sansynligvis ligger den og bøyer litt på slik at jeg ikke treffer hullet med bolten i det hele tatt, og får den ikke inn på gjengene.... hmm.. Den der var litt kjedelig. Ser for meg at det blir litt knot å få inn den bolten der, spes siden jeg ikke ser eller føler om jeg treffer eller ikke :\
Send bolten til meg da vettu :D
Jeg skrudde ut dynamoen når motoren sto i jeg, det var knot det :roll:

#201926  av FireWalk

Fantare skrev:
FireWalk skrev:Nå har den skrudd seg ut igjen.. tror ikke jeg kan ha truffet gjengene i det hele tatt jeg, tror det bare er det at vekten av dynamoen har presset ned på den slik at det har kjentes ut som om den har gått inn, også har den ikke gått inn likevel, sansynligvis ligger den og bøyer litt på slik at jeg ikke treffer hullet med bolten i det hele tatt, og får den ikke inn på gjengene.... hmm.. Den der var litt kjedelig. Ser for meg at det blir litt knot å få inn den bolten der, spes siden jeg ikke ser eller føler om jeg treffer eller ikke :\
Send bolten til meg da vettu :D
Jeg skrudde ut dynamoen når motoren sto i jeg, det var knot det :roll:
Hehe.. tror jeg beholder den selv jeg :P
Skrudde den forøvrig ut og så inn igjen mens motoren satt i.. Det var noe herk. Ifølge manualen skal den tas opp fra oppsiden. Kan ikke fatte og begripe hvordan det skulle gå seg til, prøvde og prøvde men umulig var det. Endte med at jeg tok ned hele eksos anlegget og tok den ut fra nedsiden... :)