TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da har gatebil akurat vært pÃ¥ besøk i verkstedet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #201786  av TOYPARTS

De skal lage en prosjektreportasje om mk2 supraen, og når den er ferdig blir det full reportasje, synes det var dødskult, til helgen skal avensisen avbildes og være med i bladet også.
Ikke mye feil det hehehe

#201794  av Mr2 Mk2

Artig, på tide dette ble "oppdaget" blir å kjøpe det bladet nå ja :) Grattis :)

håper bare de har MYE blekk......Ja...til specs listen :shock: men du kommer vel som vanlig til å tie om enkelte ting... :P

#201798  av TOYPARTS

Mr2 Mk2 skrev:Artig, på tide dette ble "oppdaget" blir å kjøpe det bladet nå ja :) Grattis :)

håper bare de har MYE blekk......Ja...til specs listen :shock: men du kommer vel som vanlig til å tie om enkelte ting... :P
hehe han fikk specsene på cd hehe har selvfølgelig holdt mye skjult, kan jo ikke røpe alt med en gang heller

#201806  av Zepticon

Når kommer det på trykk? Kjøper vanligvis ikke gatebil siden jeg ikke liker imaget dem kjører, men kjøper det seff om primus yota trimmer skal med :D

#201812  av TOYPARTS

Zepticon skrev:Når kommer det på trykk? Kjøper vanligvis ikke gatebil siden jeg ikke liker imaget dem kjører, men kjøper det seff om primus yota trimmer skal med :D
De sa at de ville prøve å få det med i neste nummer.

#201821  av tojo

:D ja da er det bare å gå på kiosken å sette seg på trappa å vente. :lol:
Dette må man få med seg.(kommer ikke neste nummer snart? hehe )

#201837  av Thomas S

Er egentlig en MaxPower man men skal ta å plukke opp den utgaven når den kommer ut i hyllene :wink: Grattis

#201851  av Rømmling

da kommer det vel bilder av bilen din i post kassen om en stund da, Gratulere!!

#201854  av Kilgallon

gratulerer da, hørtes jo veldig morro ut da :D

#201998  av kennethx

Tøfft, kanskje jeg må kjøpe det bladet for en gangs skyld da...regner med det kommer info her om når bladet er i salg? :)

#251104  av Thomas S

Kas nummer av Gatebil havnet artikkelen i då?

#251110  av TOYPARTS

Thomas S skrev:Kas nummer av Gatebil havnet artikkelen i då?
har faktisk ingen ide, var og tok bildene, men det er vel lang ventetid vil jeg tro.

#251119  av Thomas S

Hadde vært litt snasent med litt innside information :wink: HeHe Kan vell gå ett par måneder før noe skjer tenker eg :?

#251133  av BrennaRacing

Thomas S skrev:Hadde vært litt snasent med litt innside information :wink: HeHe Kan vell gå ett par måneder før noe skjer tenker eg :?
Par måneder?? Har du sett hvor gammel posten er eller :lol:

#251141  av Thomas S

:shock: OMG!! HaHa Er vell arkivert eller noe :lol: