TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kompo-sett til corolla

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #199039  av bessela

Hei!

Hva tror dere om dette:
http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 53a85fd808
til en corolla 95-mod sedan? Har fra før noen alpine 6*9 til ca 1000kr bak og en grei nok panasonic-spiller til ca 3000,-

Er det noen som vet dybda på hullet der de skal sitte, slik at jeg får inn disse uten modifiseringer?

Er det også noen som har forsøkt å felle inn diskanten øverst på døra, helt fremme? (over dørhåndtaket)

På forhånd takk for svar;)

#199698  av Gt-4-Ever

Kjøp heller 6,5" komp. settet til focal, spiller mye mye bedre. Bedre å tilpasse slik at du får plass til 6,5" i biln din. Anbefales sterkt! :D

#199730  av bessela

ok... er det mye jobb i tilpasse det? tenkte du da på "samme" settet i 6,5" ?

#199899  av Gt-4-Ever

Tenker på samme settet ja, bare 6,5". Kosta vel ca. 100 kr mer, og du får mye mer fyldig lyd i biln. Sjekk topicen min for hvordan du kan tilpasse. Er litt usikker ang. din bil, men i de aller fleste biler så er det ikke all verdens arbeid. Er du heldig så holder det å lage en baffel eller to som du monterer i 5,25" festet ditt og fester høyttaleren der. Ellers så kan du spørre @lpher på forumet om detaljer han er meget flink og har mye kunnskap om diverse byggemuligheter i toyotaer! (correct me if I'm wrong @lpher; -har ihvertfall fått inntrykk av det) :D

#202302  av bessela

Da har jeg handla:P

Var hos boomcar i grimstad i dag, og han hadde ett sett med infinity kappa igjen som jeg kjøpte, sammen med en RF P6002 amp som skal drive en 12" sub. Fikk knallpriser på det, siden det var rester begge deler:P

Blir mye jobbing fremover, men gleder meg til å få montert dette;)

#202321  av MacGyver

Slitan med nytt anlegg da. men ikke gled deg for mye til lyden dersom du er kresen :P infinity kappa spiller ikke bra i mine ører ihvertfall..

#202352  av Gt-4-Ever

Blir nok bra :) men focal hadde vært bedre eller morel :D

#202405  av bessela

Vurderte focal også, men de fleste focalsetta krevde en del tilpassing, for de var for dype...

Når jeg i tillegg fikk 45% rabatt på infinitysettet gikk jeg for det, for det passer nesten rett inn...