TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ omlakkering

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#202558  av fonk

Vel, kanskje ikke dødgang, bare litt slakk i rattutslaget ved svinging til høyre, men skal få en til å se på det over helga.

Jeg mente ikke at det hadde blitt nevnt steinsprut før jeg så bilen, men når jeg så på bilen, men da kunne jeg jo se det selv, til tross for at ikke var så enkelt grunnet litt mørkt og regn ute.

Har faktisk fikset en del småtteri på bilen, pusset ned lakkert opp fangerne under fronten, disse var stygge (kom riktignok med en som var pen) og var ikke montert skikkelig engang! Var bare festet med rød teip, jeg har skrudd dem fast slik de faktisk skal stå nå, samt en del interiørdeler var slitte og er byttet ut, som knapper som trykket var dårlig på, girspakmansjett byttet med ny original funnet på ebay for å nevne noe.. startsperre og alarm ble også demontert, pga av at alarmen begynte å gå av helt random grunnet kontakten hadde blitt dårlig, samt skifta olje og oljefilter for 1000 km siden.

Bilen havner nok til salgs til våren, da jeg skal spare opp å kjøpe en bil som er litt mer praktisk, vel var moro i sommer i hvertfall med bilen :P

Om jeg hadde fått god pris på den (ikke tapt noe i hvertfall) hadde jeg solgt den allerede nå i høst. Tror ikke de bilene er de som er enklest å selge.

#202561  av Krabbe

Tror ikke du skal slite med å få solgt en MR2 til våren såfall, den jeg kjøpte, kjøpte jeg ca 1 uke etter den ble lagt ut for salg, hadde letet lenge etter ett godt eksemplar og tror ikke du skal slite så mye med å finne den rette kjøperen :)