TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bulk i bilen :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#202609  av Lilli

Her er forresten bilder av bulken min. :cry:
Vedlegg
Bilen  bulken 002.jpg
Bilen bulken 002.jpg (61.56 kiB) Vist 86 ganger
Bilen  bulken 001.jpg
Bilen bulken 001.jpg (91.81 kiB) Vist 96 ganger
Bilen  bulken 009.jpg
Bilen bulken 009.jpg (118.24 kiB) Vist 98 ganger

#202611  av BrennaRacing

såpass ja...hu må jo ha rygga ganske fort å da..

#202613  av Lilli

Jepp..og svinga ganske kraftig..hun rygga ut av plassen ved siden av meg(jeg parkerer alltid sik at jeg har en vegg på ene siden av bilen...og fronten ut)...

#202615  av Mr2 Mk2

det var jo litt av en "parkeringsbulk", kommer ikke til å slutte å dobbelparkere når jeg ser slikt hvertfall.

#202617  av sindrejl

Mr2 Mk2 skrev:det var jo litt av en "parkeringsbulk", kommer ikke til å slutte å dobbelparkere når jeg ser slikt hvertfall.
nei dobbeltparkering står høyt i kurs hos meg også ja..

#202674  av grimfer

Synd det der, Lilli! Du har min medfølelse...

Kan ikke begripe at noen klarer å bulke slik... Var hun kanskje ikke klar over at bilen hennes har fire hjørner?

Uansett: Flott at hun vil gjøre opp for seg. Men jeg vil liksom ikke skryte for mye av det heller, for det skulle bare mangle at man gjør opp for seg!

#202761  av lexusmann

Kjedelige greier, Lillian...men som flere sier her er det flott at hun vil gjøre opp for seg...var da en saftig bulk også da...er det "bare" skjermen som har fått det?syns det ser sånn ut på bildet...

#202777  av Lilli

skjermen tok det meste...men fikk en knekk som har vært borti frontspoileren..en "bit" lakk har løsna der ca 4-5 cm lang og 1 cm bredt så frontspoileren må og lakkes om. Noe som for så vidt bare er ok for meg :)
Vedlegg
Bilen  bulken 003.jpg
Bilen bulken 003.jpg (166.1 kiB) Vist 86 ganger

#206369  av Lilli

I Morra får eg bilen min igjen fra Toyota avd stokmarknes...der den har vært å bytta ut skjermen og blitt lakkert. Er så utrolig spent på hvordan det ble...skal se nøye om det er nyanseforskjell i lakken...det godtar eg ikke.
Skal og bli godt å bli kvitt leiebilen en 5-d corolla... ikke noe slår litt HK under panseret og 4x4 :D
Garasjen er og ferdig...så gullet mitt får stå innendørs :D
Har og funnet meg felger som skal kjøpes i vinter og settes på til våren...blir så bra så 8)