TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjøpt meg en bærbar dvd spiller, trenger hjelp til Ã¥ montere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #202282  av GhostRider88

Hei

Har nå anskaffet meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309558#accessories spilleren, og trenger litt hjelp til hvordan jeg skal feste den i min mr2 mk2, tenkte å feste den i nærheten av cd spilleren, men vil liksom ikke fastmontere den så jeg tenkte på en løsning med borrelås.... bare å komme med tips til hva jeg kan gjøre og som ser litt bra ut ;)

#202466  av GhostRider88

så nå en "kasse" som man monterer i det tomme rommet under cd-spilleren, og jeg har lyst til å skaffe meg en sånn, men vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det. er det noen her på forumet som selger en slik kasse? ta kontakt om dere skal selge en :)

#202635  av jsun

Hmm .... NextBase ja :D ..... nice choice!!
Jeg jobber tilfeldigvis med NextBase for Norge :wink:

Vi lagerfører alle brakketer for disse, men de er først og fremst ment for nakkestøtte-montering. Det du kan gjøre, er å kjøpe en "navigsjons/telefon" brakett for din bil, og montere vår brakett til denne, du trenger naturligvis bare selve festestykket mot skjermen.

På den måten kan du enkelt ta spilleren inn og ut av bilen, men festet blir igjen da. Braketten kan du få bestilt hos Mekonomen butikkene.

#202665  av GhostRider88

jsun skrev:Hmm .... NextBase ja :D ..... nice choice!!
Jeg jobber tilfeldigvis med NextBase for Norge :wink:

Vi lagerfører alle brakketer for disse, men de er først og fremst ment for nakkestøtte-montering. Det du kan gjøre, er å kjøpe en "navigsjons/telefon" brakett for din bil, og montere vår brakett til denne, du trenger naturligvis bare selve festestykket mot skjermen.

På den måten kan du enkelt ta spilleren inn og ut av bilen, men festet blir igjen da. Braketten kan du få bestilt hos Mekonomen butikkene.
Tusen takk for hjelpen :) skal bestille så fort jeg får sjansen ;)