Magne skrev:Da har jeg bremsa... 282hk og 430nm. Noe lavere en forventet. Men nå veit jeg at bilen går veldig rikt og at dette kan ha endel å si på effekten. Godt å vite at jeg kjører sikkert da... 
jeg sto og så på de aller fleste bilene som ble bremset, og jeg trur ikke du skal stole helt på de talla du fikk!
Var veldig mange ting som ikke stemte når de bremset biler!
benken tålte jo ikke mer en ca 400hk i 4wd, det ble ikke kalibrert nøyaktig på turtallet! noe som gjør at hk antall ikke stemmer i det hele tatt! (en org m3 dro jo faktisk 9300rpm ifølge rulla.. mens turtallet på turtelleren var langt ifra så høyt...)
det ble bremset i 5 gir istedenfor 4 gir, noe som gjrø at måleinga ikke blir riktig! ( så foresten at du brenka 135hk på hjula!!!!)
en audi urqatro som krb var det med ( var vel ikke hans bil) bremset bare 330hk... selv om det er en bil som skal gi MYE mer hk!
var også en del andre ting jeg mener ikke stemmer helt der..
så med mindre bilen din går veldig mye dårligere nå en det den gjorde når 2fastgt4 hadde den så trur jeg nok den gir mer hk en det du fikk...
må si at jeg syntes treffet var VELDIG BRA! mye folk og biler og morsomt og se på.. ( var sår i halsen når jeg kom hjem fra all den eksosen som kom bak der..)
men enen så burde det bli brukt en rulle som tåler mer hk eller så burde de ta seg tid til og stille inn alt riktig før de bremset bilene! ( gjerne kjøpe inn no trackbite også, så det ikke ALLE biler med 2wd og mer en 300hk spinner hele tiden!)
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me