TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tips til ny storsjermtv...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#202846  av Lilli

Er det ikke en ide med prosjektor? :wink: og et skikkelig bra surround-anlegg :wink:

#202921  av supratt

Synsing og synsing, det er det mange som er flinke til..

Har hørt om LCD,ens inntog og "knusing" ac Plasma i flere år nå, men blir like skuffa hver uke når jeg stiller ut en ny LCD på butikken.

Tro kan man gjøre i kirka gutter :wink:

#202945  av bullit

Hehe... Takker for utrolig gjennomtenkte svar gutter og jenter:) Får jo helt bakoversveis av å lese det her.
Skjønner at det her blir ett vanskelig valg. Men sånn som jeg leste det heller jeg jo faktisk mer mot plasma nå. Tven kommer ikke til å bli brukt som pc skjerm, men den kommer til å bli brukt til film, tv og playstation. Tv`n kommer til å bli brukt på min hybel nå, men i framtiden vil jeg jo ha en større kåk, så den skal helst ikke være mindre enn 37 tommer.
Hadde vært glimrende hvis dere hadde kommet med linker til forslag over tver :lol: Da må det være fra butikker fra Oslo distriktet, siden jeg bor på bislett. Min maksgrense er 15000,-

#202962  av celicat23

http://www.sony.no/view/ShowProduct.act ... jection+TV

Finner den til 12-14000kr. Sony centeret på karl johan tror jeg tar 13.900kr for den.

Helt konge bilde, og du får 50" (!) med mye bedre bilde enn maaaange flatskjermer. Eneste kravet er at du har plass så du kan sitte ca 2.5m unna tv'n for behagelig titting.

Dra ivertfall innom sony centeret og se på prosjektor tv'ene der (ligger i paleet, vedsiden av utestedet "studenten" på karl johan). ALLE som har vært hjemme hos meg og sett på 55" bak prosjektor tv'n min har angret bittert på at de har kastet bort penger på plasma/lcd.

#202975  av supratt

Det vil jo for alltid være en evig diskusjon det her, men jeg bytta ut min forrige 32" LCD Samsung nå ikveld med en ny 42" Pioneer PLASMA fordi jeg rett og slett ikke takler LCD bilde, selv om det var på en moderat størrelse som 32". :?

Vil også presisere at den LCD,en kun var er 3mnd gammel og har fått strålende kritikk i både blad og på div. nettsider. :wink:

#203036  av Rolfis

Kjøpte meg Panasonic 42" Plasma i helga og er godt fornøyd sålangt. 15995.- var ikke så ille heller (elkjøp). TH-42PV62 er betegnelsen.

#203260  av Shyggen

Har en 42" plasma som jeg er kjempefårnøyd med å det burde jeg være til en nypris på 30løk omtrent.. :S

En kompis kjøpte en hewlett pacard skjerm LCD som var 40" for rett over 10000,- synsbilde på denne va upåklagelig bra, så LCD kan være finfint å billigt. Om noen er intressert så kan jeg få tak i modell navnet..

Det som man må tenke litt på er hva slags signaler man gir til TVn, om jeg brukte den gamle antenne kabelen ser det litt ut som dass.. mens, bruker jeg parabolen så er det så klart som stjernehimmern på en romatisk kveld..??

ehh :D

#203985  av bullit

Ja da har jeg handla meg skjerm. Det ble en plasma :D Kjøpte Lg pc1r på expert, fikk pruta den ned 3000 fra 18k så da var valget enkelt.

#204023  av jumbo

grattis med ny tv, får håpe du blir fornøyd da :D

#204026  av hovik

For å spore av litt, er det noen som har erfaring med Elko homelink ? Er i ferd med å totalrenovere en leilighet, og lurer på om Elko sitt homelink system er noe å satse på.