TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vurderer Ã¥ kjøpe IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#178562  av @lpher

KK-ma70 skrev: Den "konebilen" har iallefall ikke jeg noe med å gjøre :D
Kanskje like så greit da? :D Men...om ikke annet så sparer den IS'en for litt ekstra slitasje da? :wink:

#202740  av Geir

Er det noen her inne som har en oversikt over hvilke farger 99\00 IS200 var tilgjengelig i, fra fabrikk?

På forhånd, takk :)

PS: Hadde noen lagt ved bilder av bilen i de respektive fargene hadde det vært genialt!

#202744  av csstian

Er ikke sikker på hvor mange farger di kom med.Men ta en titt på autodb og finn så får du se noen av fargene

#202753  av darris2k

Til info så hørte jeg aldri noe fra selgern, så det ble ikke noe lexus på meg. Vart nissan istede :twisted: :mrgreen:

#202762  av 2fast4u

Geir skrev:Er det noen her inne som har en oversikt over hvilke farger 99\00 IS200 var tilgjengelig i, fra fabrikk?

På forhånd, takk :)

PS: Hadde noen lagt ved bilder av bilen i de respektive fargene hadde det vært genialt!
Har ikke bilde av alle fargene, men her valgene:
* Super White II
* Super White Pearl Mica
* Platinium Metallic
* Titanium Mica Metallic
* Svart
* LavaRød Mica Metallic
* JadeGrønn Mica
* Spectral Blue Mica

Interiør var svart (stoff) som standard til alle fargene, men som tillegg (Option) kunne det velges Svart eller Elfenben hud/Ecsaine.

:wink:

#202790  av Geir

Hjertelig! Nå har jeg jo navnene på fargene, så da kan jeg jo finne bilder selv :)

#202801  av @lpher

darris2k skrev:Vart nissan istede :twisted: :mrgreen:
Aj da, det var jo trist :mrgreen:
Sist redigert av @lpher den 17 okt 2006 19:12, redigert 1 gang totalt.

#203122  av Geir

Hei igjen! :)

Har et par praktiske spm rundt IS'en, som jeg gjerne skulle hatt svar på.

1. Er det sant at baksetene ikke kan felles ned?
2. Hvordan er mulighetene for skiboks på denne bilen? Har hørt at det er litt kronglete å få festet takstativ e.l. på den, uten at jeg helt kan gå god for det "ryktet".

#203126  av csstian

Stemmer at baksetet ikke kan felles ned.Å det skulle ikke være nå problem med takboks bare du finner stativ som er rett.Vet toyota selger takstativ til di.

#203137  av Geir

Takk for svar - igjen.

Du er svært serviceinnstilt, csstian! Hehe..;)

#203139  av 2fast4u

Se litt her http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=takboks

Her er org stativ, delenr.: PZ403-C1610.GA

Vedlegg
PZ403-C1610.GA.jpg
PZ403-C1610.GA.jpg (29.96 kiB) Vist 3338 ganger

#203356  av lexusmann

Eneste av de tingene der som jeg kjøpte var den chromlista på bagasjelokket...syns det ble fint, sjøl, da... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 20 okt 2006 19:40, redigert 1 gang totalt.

#203472  av Geir

2fast4u skrev:Se litt her http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=takboks

Her er org stativ, delenr.: PZ403-C1610.GA

Strålende! Takk.

EDIT: Har forstått at du jobber på Toyota e.l. Kunne du vært så snill og sjekket prisen på dette takstativet for meg?

EDIT2: Har funnet pris selv ;)

#241947  av 19quiz76

bumper denne her for å høre om delepriser og kompatibilitet med andre Toyota-modeller.

Siden IS'en er i bunn og grunn er en Toyota, ville jeg kanskje trodd at en del deler kan plukkes fra deres sortiment. Tenker vel kanskje mest på drivverk, oppheng etc, men også andre greier.

Hvordan er det med dere som eier IS? får dere bare originale Lexus-deler når dere har den på service eller sniker det seg inn en og annen Toyota-del?

#241954  av csstian

19quiz76 skrev:bumper denne her for å høre om delepriser og kompatibilitet med andre Toyota-modeller.

Siden IS'en er i bunn og grunn er en Toyota, ville jeg kanskje trodd at en del deler kan plukkes fra deres sortiment. Tenker vel kanskje mest på drivverk, oppheng etc, men også andre greier.

Hvordan er det med dere som eier IS? får dere bare originale Lexus-deler når dere har den på service eller sniker det seg inn en og annen Toyota-del?
Det er en Toyota så alt av deler står Toyota på