TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• interiørdetalj

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #203151  av jonashogli

lurte på om det finnes noe for å ha over/ under cd-spiller for å ha målere i? det er ingenting der nå utenom spilleren. på forhånd takk :D
Vedlegg
PIC00217.JPG
PIC00217.JPG (525.36 kiB) Vist 148 ganger

#203179  av csstian

Skal stå et lokk under spillern og koppholder under der igjen.
Men har ikke vært bortig noe for å sette målere i.Personlig synest jeg det er finest med målere i a-stolpe.
Kan legge med bilde av det.
Vedlegg
Celica 007.jpg
Celica 007.jpg (324.38 kiB) Vist 171 ganger

#203257  av Akopley

Litt off topic, det interiør bilde, er det "gråe" lakkert eller får man kjøpt sånn? :)

#203261  av csstian

Det er lakkert.

#203264  av grimfer

Det bør uansett ikke være veldig viktige instrumenter som skal stå så langt nede...

#203279  av jonashogli

okey, men det der lokket, hva er det til? er det bare for å fylle ut plass eller?

#203281  av Daniel_hoy

Lokket som står der orginalt er bare for å fylle opp plassen. Jeg syns det ikke ser bra ut med det lokket og er bare unødvendig. Så jeg byttet det ut til ei "hylle". Vil du ha ei slik kan du få tak i på toyota. Er godt mulig at dei har ei liggende å slenge.

#203285  av Tomera

jonashogli skrev:okey, men det der lokket, hva er det til? er det bare for å fylle ut plass eller?
Ja er bare for å fylle ut! Du kan få kjøpt CD holder for å fylle ut dær også! Men du kan bare lage deg en sort plate selv, og borer hull for instrumentene! Men det peneste er etter min mening å ha de i A-stolpen!