har sjekket om alle ting i moerådet rund er dere mener lydet til MR2even snakker om.

Rømmling skrev:hva er det ACIS gjøre egentlig, og hva skjer når jeg trykker den inn?Det er den som åpner ved rundt 4500rpm, det er kort fortalt bare et "ekstra luft kammer", når du vrir på "staget" åpner du noen spjell som tetter "kammeret".
Rømmling skrev:så det tyder vel på at jeg bør demontere ACIS spjellet da vell.Er ganske rett frem,ingen overraskelser eller ting man blir etterpå klok av.Det er ikke akkurat en fjær men mer som et "klips" som holder stagene spjeldene er skrudd på.Det er også en justeringsskrue på vakumklokken,men les hvor den skal stå før du tukler med den
noe jeg bør passe på. Fjerer som har lett for å sprette vekk? slike ting som man er etter på klok på.
bare stremme fjera og ikke no mere. rensing av noe eller?
Mr2 Mk2 skrev:hvorfor skulle jeg røre denne da.Rømmling skrev:så det tyder vel på at jeg bør demontere ACIS spjellet da vell.Er ganske rett frem,ingen overraskelser eller ting man blir etterpå klok av.Det er ikke akkurat en fjær men mer som et "klips" som holder stagene spjeldene er skrudd på.Det er også en justeringsskrue på vakumklokken,men les hvor den skal stå før du tukler med den
noe jeg bør passe på. Fjerer som har lett for å sprette vekk? slike ting som man er etter på klok på.
bare stremme fjera og ikke no mere. rensing av noe eller?
Rømmling skrev: hvorfor skulle jeg røre denne da.Fordi det er mulig å justere vinkelen på spjeldene så du blir kvitt noe av lyden..
Rømmling skrev:hva er det jeg må stremme opp da. "klipset" som holder spjelet? sier det seg selv når man skrur opp eller?Bingo...
Mr2 Mk2 skrev:Det er også en justeringsskrue på vakumklokken,men les hvor den skal stå før du tukler med denLese mere hvor?