TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger to øyne i Sør Trøndelag for Ã¥ kikke pÃ¥ en bil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #203428  av villejan

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 266205#top

Denne bilen står i Rånes, og det er litt langt fra Bergen å reise opp der, for å se at bilen er langt fra så bra som den sier på bildene!

SÃ¥ hvis noen kan hjelpe meg takker jeg stort.

Jeg kan nåes på 91692045.

#203433  av Krabbe

En MR2 MK1 85' mod MED servo?
Det er det såfall ikke på min 86' :)

Ut fra bildene så jo den ganske strøken ut (med tanke på lakk), men så var de en smule lavkvalitet også da..

#203477  av sindrejl

Krabbe skrev:En MR2 MK1 85' mod MED servo?
Det er det såfall ikke på min 86' :)

Ut fra bildene så jo den ganske strøken ut (med tanke på lakk), men så var de en smule lavkvalitet også da..
servo finnes ikke på mk1. så enkelt er det :)

#203512  av Krabbe

Var rimelig overbevist om det jeg også :P Ville ikke være for bastant hvis det var en eller annen spesial edition med servo!

#203552  av villejan

Ja? Hva synes dere?

Det er en godt voksen mann som har hatt denne. Lite brukt de siste årene. Bilen var opplakkert i 2000.
Synes denne var nais jeg da. Så det er ikke servo på disse bilene.. Det er vel det på `87?

#203553  av Krabbe

Kan jeg aldri tenke meg.

#203562  av ArildM

Servo er vel passe lite vits på en sånn bil *plystre*

Har du så breie hjul at 3-400 kg blir for tungt å snu på såe får du heller leve med det 8)

Ellers såe så vel bilen fin ut, urtrønder med lærbukse (var med på bildet) skinnvest og bart vi snakker her? :twisted:

#203568  av villejan

ArildM skrev: Ellers såe så vel bilen fin ut, urtrønder med lærbukse (var med på bildet) skinnvest og bart vi snakker her? :twisted:
Vel...ser jeg ikke feil er vel du trønder du og?

HE HE, en skikkelig trønder med him kok i kjelleren og ekstra bartevoks i skapet!

#203580  av WaxFraq

ja, å ka e gæli me d??

nei da, bilen der så da fin ut den..vanskelig å si om bilen er bra eller ikke ut fra bildene, men klart, at en gammel trønder har hatt bilen i flere år gjør jo ikke saken noe værre.. :D
du må få noen til å se på den for deg..har handla bil usett en gang før..å det var hos en bilforetning..enda ble det et helv***** å få igjen pengene..!

bedre å være litt føre var..spesiellt når det kommer til bil..å damer.. :roll: