TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er Toyota sjÃ¥fører dÃ¥rligere enn andre sjÃ¥fører?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #203646  av elino

Satt og rotet rundt på nettet da jeg kom over denne sol debatten, den er gammel, men temaet er like aktuelt :lol:
Jeg er lettere sjokket over skitkastingen, utviklingen og meningene som kommer frem :?
For et språkbruk :shock: Er vi Toyota eiere virkelig SÅ dårlige sjåfører???
Nei, da er TS-OGN et godt sted å være, selv om det kan blåse litt her inne også innimellom :wink:

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category ... 0000745842

Men hva synes dere folkens, er vi Toyota sjåfører dårligere enn andre sjåfører? :)
Sist redigert av elino den 21 okt 2006 09:08, redigert 1 gang totalt.

#203655  av Larsen

Stemmer audi her. Er lei av alle de audiene som ligger bak og presser bare fordi de må kjøre 10 kmt fortere enn alle andre.

#203663  av elino

Jeg mener mazda 626 eller 6 som den heter nå, er en god kandidat, skikkelig gubbe med hatt bil :)
Ellers er store hvite kassebiler noe som plager meg. De må ha det fryktelig travelt støtt...de ligger klistret i bakfangeren min, selv om det er mye trafikk og få forbikjørings muligheter. Å nei, det er ikke fordi jeg kjører sakte :wink: Kjører de på provisjon kanskje? :roll:

#203665  av kimae

Mercedes er verst.
Er yrkessjåfør, så jeg bruker en god del tid på veien, og det er ingen som er så gal som 40 åringer med ny mercedes.
Vært vitne til xxx antall nestenulykker fordi de MÅ holde 140 hele tiden.

#203666  av kimae

HEHE, jeg kjører stor hvit kassebil. :D
Grunnen til at vi ligger nært er at vi veldig gjerne vil forbi, men vi har tung last og liten motor, så det er ikke så enkelt.

#203667  av Ace

Leste igjennom noen av de postene på den tråden der men ga fort opp...
ser tendensene kommer her kun etter 4 innlegg også... En slik tråd kan sammenlignes når man var små og kom med disse ord :

"Min pappa er sterkere enn din"

#203669  av Kilgallon

samme hvilken bil du har, kommer jo ann på sjåførene om man kjører bra eller ikke da. Kan jo hende at alle de dårlige sjåførene har Toyota da..

#203672  av elino

kimae skrev:HEHE, jeg kjører stor hvit kassebil. :D
Grunnen til at vi ligger nært er at vi veldig gjerne vil forbi, men vi har tung last og liten motor, så det er ikke så enkelt.
Hehe...

#203673  av elino

Kilgallon skrev:Kan jo hende at alle de dårlige sjåførene har Toyota da..
Nei ikke alle, noen av de har Mazda :)

#203675  av celicat23

Grunnen til at noen vil påstå at de som eier toyota er "værst" i trafikken er toyota sin satsning på å ikke selge en eneste spennende bil, og heve gjennonsnittsalderen på toyota eiere så høyt som mulig. Din typiske toyota eier nå er rundt 70år, kjører corolla/avensis 10-20km/t under fartsgrensa, stopper for å slippe folk inn i rundkjøringer, og dement.

Sier seg selv at de kan være litt irriterende i trafikken..

#203676  av jonny on the spot

elino skrev:
Da må jo jeg være et ekstremt dårlig tilfelle :roll:
Kjører toyota, av og til hvit kassebil, noen ganger Mazda og en skjelden gang Mercedes..... Hm kanskje jeg skal kjøpe meg en lada

#203677  av elino

jonny on the spot skrev:
elino skrev:
Da må jo jeg være et ekstremt dårlig tilfelle :roll:
Kjører toyota, av og til hvit kassebil, noen ganger Mazda og en skjelden gang Mercedes..... Hm kanskje jeg skal kjøpe meg en lada
Uffda.. ligger dårlig an her nå :wink:

#203703  av dca

hehe...dette må jeg vise muttern og søstra...de har corolla og yaris..hoho

#203874  av Gjertsen

Ja eneste grunnen jeg og finner til at Toyota kommer høyt opp!!
celicat23 skrev:Grunnen til at noen vil påstå at de som eier toyota er "værst" i trafikken er toyota sin satsning på å ikke selge en eneste spennende bil, og heve gjennonsnittsalderen på toyota eiere så høyt som mulig. Din typiske toyota eier nå er rundt 70år, kjører corolla/avensis 10-20km/t under fartsgrensa, stopper for å slippe folk inn i rundkjøringer, og dement.

Sier seg selv at de kan være litt irriterende i trafikken..

#204101  av celicagutten

!japserpower!
Skrevet av 'Audi, power of life!', 14.juli.2005, kl.14:52

gå på finn.no og klikk på nybil! dær va æ og fant nokka ut! Toyota har max 2.4 litters motor på Avensis Stasjonsvogn, mens audi har 4.2 qattru på sin a6 stasjonvogn! hahaha. japanees cars is max suck in engines!;-)
Skriv svar til Audi, power of life!

joda, goe folk