TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke DV kameraer er best?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #203115  av sigheri

Vurderer å kjøpe meg DV kamera i nærmeste framtid...

Noen tpis om hva kjøpe og ikke kjøpe?

Gjerne linker

På forhånd takk

#203599  av sigheri

Ingen som har tips?

#203696  av kake

Hva er det du skal bruke det til da ? Lurer litt på det samme selv. Mon tro om de 2000kr's kameraene på elkjøp er no tess ? Kanskje vente til januarsalg... :wink:
 #203699  av jan-erik

sigheri skrev:Vurderer å kjøpe meg DV kamera i nærmeste framtid...

Gjerne linker

På forhånd takk
Sony og Canon har bra kameraer. Spørsmålet videre er jo om du skal ta opp på miniDV eller DVD. En annen ting jeg ville vurdert sterkt, er om det har mulighet for analog tilkobling inn, noe som er veldig kjekt å ha om du skal koble et bullet cam på ifm filming under banekjøring.
 #203727  av sigheri

jan-erik skrev:

Gjerne linker

På forhånd takk
Sony og Canon har bra kameraer. Spørsmålet videre er jo om du skal ta opp på miniDV eller DVD. En annen ting jeg ville vurdert sterkt, er om det har mulighet for analog tilkobling inn, noe som er veldig kjekt å ha om du skal koble et bullet cam på ifm filming under banekjøring.
Slik analog tilkobling... Har de fleste kameraene det eller?

Tenkte på et billigst mulig kamera, men lønner det seg mye å legge en tusenlapp ekstra. Vil jeg nok gjøre det.
 #204080  av jan-erik

sigheri skrev:
jan-erik skrev:

Gjerne linker

På forhånd takk
Slik analog tilkobling... Har de fleste kameraene det eller?

Tja, ikke de helt billige. Du må nesten sjekke spek'en på de. Vet Canon MV960i skal ha det, og det koster vel ca. 3500-4000,-. Men jeg er ingen ekspert på dette området...

Tenkte på et billigst mulig kamera, men lønner det seg mye å legge en tusenlapp ekstra. Vil jeg nok gjøre det.