TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gratulerer med gullet jæ#%" BARTETRØNDERE

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #203900  av ure

Men BRANN tar hevn... Innen de neste 43 år (tror jeg) :cry: :cry: :cry:

#203909  av BrennaRacing

Begynner å bli rimelig lei av Rosenborg jeg..Er jo nesten ikke no spennede i tippeligaen lenger...Men Enga greier seg jo bra i år å da :D

#203931  av perchr

Rosenborg er best, og herlig er det :D Er jo enkelt å få mer spenning i tippeligaen.. Er jo bare for de andre laga å bli bedre det ;)

WOOHO FOR SEIEREN I DAG :D :D

#203947  av Thomas S

Var ganske sikker på at Brann tapte! Resten av Bergen er jo de optimistene!! Vi er langt ifra et av landets beste fotball lag, klarer faen ikke å spille jevnt over en sesong en gang! Med engang det blir litt press eller Brann leder så begynner de å slappe av å greie. Sikkert den eneste bergenseren som var 100% sikker på at Brann kom til å tape :roll: Og eg gjettet riktig resultat også :lol: 1- 3 og eg ble 200kr rikere og kompisen 200 fattigere. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#203958  av tommis

Slik er det, det beste laget vant! Og nå er det 13 nye år med seriegull :D Til alle bergensere, gattulere med sølvet :wink:

#203960  av Speeder

tommis skrev:Slik er det, det beste laget vant! Og nå er det 13 nye år med seriegull :D Til alle bergensere, gattulere med sølvet :wink:
Akkurat det tror jeg ikke skjer. Til det har de andre lagene i tippeligaen utviklet seg for mye.

Dette har vært en rekordjevn serie, både i toppen og bunnen.
Jeg har så og si fått med meg alle serierundene live. Kan bli litt lei av å reise hjem uten poeng gang på gang men :lol:

#203968  av Kilgallon

men RBK er det eneste laget som vil klare og komme seg til CL av de norske laga da.

#204001  av arctic_celi

ThaShiZnitH skrev: 200kr rikere og kompisen 200 fattigere.
Yepp yepp, Rosenborg er fremdeles et sikkerstikk.
Ble ikke rikere jeg da... men dama må lage akkurat det jeg vil ha til middag de neste 7 dagene ;) hehe...

#204008  av BrennaRacing

Kilgallon skrev:men RBK er det eneste laget som vil klare og komme seg til CL av de norske laga da.
Jaja, det eneste positive med at Rosenborg vinner serien er at da slipper vi å se alle de andre norske lagene drite seg ut i Champions League :lol:

#204011  av dca

BrennaRacing skrev:Begynner å bli rimelig lei av Rosenborg jeg..Er jo nesten ikke no spennede i tippeligaen lenger...Men Enga greier seg jo bra i år å da :D
ja du har jo fulgt med ser jeg...hehehe...har du glemt fjoråret?

RBK er sjef! 8)

#204013  av BrennaRacing

Var kanskje litt feil å skrive at det ikke er spennende LENGER :lol:

#204036  av Kilgallon

er iallefall spennende i bunnen av tabellen :wink:

#204044  av sindrejl

bryr meg nada om fotball, men synes det er morro at rbk vinner siden brann-supportere tar seieren så til de grader på forskudd :P

#204050  av BrennaRacing

sindrejl skrev:bryr meg nada om fotball, men synes det er morro at rbk vinner siden brann-supportere tar seieren så til de grader på forskudd :P
Hva snakker du om :lol:

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippel ... 779499.ece

#204055  av Stiansen

Haha, herlig :D

Hørte at Hansa hadde trykt "Brann- Seriemester 2006" på en hel haug med ølflasker også, snakk om tabbe :lol: