TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra hard top??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #203594  av tore 95 tt euro spec

Hey :wink: kanskje noen her kan hjelpe meg med å finne ut hvor menge euro spec hard top som er levert til europa?? og om det er noen her i norge som har slik supra??
Tror ikke det er så mange serru så det hadde vært morsomt å vite :wink:

mvh tore
Vedlegg
supraGD 003.jpg
supraGD 003.jpg (254.39 kiB) Vist 329 ganger

#203600  av tommis

Ja jeg vet i allefall ikke. Vet bare at JDM'n min er en hardtopper 8)
-Men det jeg skulle si var at det finnes et eget register for hardtop i usa.

http://www.suprahardtopregistry.com/

#203601  av @lpher

Så vidt jeg kan se...så er du den eneste som har en eurospec hardtop ja ;)

#203610  av tore 95 tt euro spec

@lpher skrev:Så vidt jeg kan se...så er du den eneste som har en eurospec hardtop ja ;)
ja jeg tror ikke det er flere i norge..finner heller ingen i tyskland som er regga men det må jo være flere en meg i europa som har en slik supra :D

mvh tore

#203613  av tore 95 tt euro spec

tommis skrev:Ja jeg vet i allefall ikke. Vet bare at JDM'n min er en hardtopper 8)
-Men det jeg skulle si var at det finnes et eget register for hardtop i usa.

http://www.suprahardtopregistry.com/
ja har funnet det jeg oxo,men i europa finnes det ikke noe slik register..jeg snakka med en i sveits da jeg tok inn den jeg har og han mente det var kunn et hånd full hard-top som var levert til europa...
Men kanskje det er flere her inne som har peil.. :wink:

mvh tore

#203620  av TurboKnut

Har også hørt at flere vrakede tyske biler har vært i Polen og blitt skjøtet med en Hardtop-bakende (USA) - og dermed blitt til Hardtop - og at det dermed har blitt flere Hardtop enn de som først kom.
Det var jo en forretning utenfor Krakow som kjøpte opp det de kom over av skadebiler i Tyskland for så å selge dem på nytt i Tyskland når bilene var reparert.

(og ikke misforstå: jeg hentyder ikke at bilen i tråden her har vært skadet)

#204028  av tore 95 tt euro spec

TurboKnut skrev:Har også hørt at flere vrakede tyske biler har vært i Polen og blitt skjøtet med en Hardtop-bakende (USA) - og dermed blitt til Hardtop - og at det dermed har blitt flere Hardtop enn de som først kom.
Det var jo en forretning utenfor Krakow som kjøpte opp det de kom over av skadebiler i Tyskland for så å selge dem på nytt i Tyskland når bilene var reparert.

(og ikke misforstå: jeg hentyder ikke at bilen i tråden her har vært skadet)
tror nok ikke det er så mange av de turbo knut..dessuten finner man nå fort ut det om det er gjort...
:wink:

#210337  av TurboKnut

Er en under oppbygging i Fredrikstad.

Bilde