TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hehe, detta kan høres ut som ironi....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204198  av Kilgallon

er bare en ting å si: gratulerer da vettu til de som har laget denne plakaten.

#204240  av sindrejl

6.7 sec ? ern så "kjapp"?

#204254  av dca

fly og fly...føles vel mer som en båt orginalt vel...

de er faktsik ganske kjappe...har mange mil med grisekjøring bak rattet på en trimmet en...med andre fjærer og dempere så er de faktisk ikke så værst av å være fra 86...

#204265  av Andreazz

sindrejl skrev:6.7 sec ? ern så "kjapp"?
8,2 sec er vell orginal tallet for 0 til 100 med en manuell sedan.

#204323  av kake

It will fly ja...rett ut i grøfta :lol:

En "bekjent" av meg har en slik en med 300h.k (påstår han). Går sånn halveis greit rett frem, men det er seriøst som å kjøre en gummibåt bare man dreier på rattet. Ligger på topp 5lista over verste biler jeg har kjørt den der... :wink:

#204352  av Andreazz

Ganske morsomt at Volvo kjørte fra alle sammen med Grp A 240 på midten av 80tallet! Tror ikke mange var klar over sukssen som skulle komme når de begynnte..?

#204366  av sindrejl

kake skrev:It will fly ja...rett ut i grøfta :lol:

En "bekjent" av meg har en slik en med 300h.k (påstår han). Går sånn halveis greit rett frem, men det er seriøst som å kjøre en gummibåt bare man dreier på rattet. Ligger på topp 5lista over verste biler jeg har kjørt den der... :wink:
men veldig interessant hvordan de som har slike biler mener dem kjører fra alle i både svinger og rett frem og ikke måte på.

#204372  av dca

Volvo 240 er vel den beste rallykbilen til under 1 mill sies det... og han som sa det begrunnet det så godt at han overbeviste meg ihvertfall...

#204549  av Andreazz

Denne har begynnt å ta av ivertfall, med afterburner å alt 8)
Vedlegg
BMW takeoff.jpg
BMW takeoff.jpg (69.38 kiB) Vist 815 ganger

#205198  av KonG_PeR

også denna da:
Vedlegg
Volvo Turbo Wagon.JPG
Volvo Turbo Wagon.JPG (40.29 kiB) Vist 1125 ganger