dca skrev:like oppdatert som en i klassa mi en gang som spurte om det var ljøkelsøy som scora for rbk kvelden før.... good one!har man så lite peiling, er det bedre å la være og uttale seg.
dca skrev:like oppdatert som en i klassa mi en gang som spurte om det var ljøkelsøy som scora for rbk kvelden før.... good one!har man så lite peiling, er det bedre å la være og uttale seg.
ErikG skrev:Det er jo fortsatt en teoretisk mulighet for at Brann greier å ta igjen Rosenborg. RBK må tape resten og Brann må vinne alle og score masse mål. Meeeen, det skjer jo ikke. Tror faktisk enten VIF eller Lillestrøm passerer Brann og tar sølv!! Så sparker de Mjelde som trener og ansetter Ivar Morten Normark også rykker de ned neste år;)men nå har Brann nettopp signa Mjelde for 2 nye år da. så tviler litt på den teorien
Kilgallon skrev:kødda nøyaktig like mye som megsindrejl skrev:ellers så bare kødder hancameleon skrev:jøss...vært foppalkamp nå igjen altså. tipper mini jacobsen scoret mål. jeg heier på skeid jeg. har på følsen av at de kommer til å rykke opp ganske bra i seriemesterskapet og vinne kampen om tippeligagullet. go jostein flo!!her har vi mannen som er oppdatert i foppall![]()
![]()
sindrejl skrev:Kødder jeg?? hvordan kan dere tro noe slik!Kilgallon skrev:kødda nøyaktig like mye som megsindrejl skrev: her har vi mannen som er oppdatert i foppallellers så bare kødder han![]()
![]()