TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sinna supra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204861  av Stiansen

Sykt hvor godt de bilene går.. er det ikke ei kasse med et eller annet 400 (TH400?) som de bruker da? 3- eller 4-trinns tror jeg. Er jo automat jeg mener da :wink:

#204869  av Andreazz

Jo det er en GM automat kasse som er populær i biler som skal gåan å kjøre med på gata og samtidig sette gode tider på stripa.
Men for de som sikter enda høyere er Powergliden bedre, kun to laaaange gir. VSmotor, Supramannens svarte USspec supra osv kjører med en slik kasse. Åsså mange med amerikanere med V8 selvfølgelig.

#204883  av Stiansen

Andreazz skrev:Jo det er en GM automat kasse som er populær i biler som skal gåan å kjøre med på gata og samtidig sette gode tider på stripa.
Men for de som sikter enda høyere er Powergliden bedre, kun to laaaange gir. VSmotor, Supramannens svarte USspec supra osv kjører med en slik kasse. Åsså mange med amerikanere med V8 selvfølgelig.
Det er den Supramannen kjører med jeg mener ja :wink: Quicksilver også om jeg ikke tar helt feil :wink: