TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksos fra Svendsen Eksos

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #204829  av BrennaRacing

Er det noen her som har vært hos Svendsen å fått seg effektanlegg på Mr2 Mk2??

Så bilder av 2 stk i bildegalleriet på hjemmesiden dems..

Var innom avdeligen dems i Lørenskog/Kjenn å spurte om ca pris...De skulle ha ca 9000 kroner for rustfritt anlegg fra cat`en og bak...Syns det hørtes helt sykt ut...

Noen som har betalt no helt annet??
 #204857  av celicat23

BrennaRacing skrev:Er det noen her som har vært hos Svendsen å fått seg effektanlegg på Mr2 Mk2??

Så bilder av 2 stk i bildegalleriet på hjemmesiden dems..

Var innom avdeligen dems i Lørenskog/Kjenn å spurte om ca pris...De skulle ha ca 9000 kroner for rustfritt anlegg fra cat`en og bak...Syns det hørtes helt sykt ut...

Noen som har betalt no helt annet??
Avdelingen i oslo har tatt rundt 5000kr for eksos anlegg med utgang på en side bak, og rundt 7000kr for eksos med utgang på hver side bak bilen på de bilene jeg har hatt. Det har vært fra katalysator og ut. Hør med de istedenfor.

#204887  av Ivar

Hvorfor gidder dere å betale så mye for eksos fra Svendsen når man får tak i anlegg fra revision6 og lignende til en brøkdel av prisen?

#204891  av BrennaRacing

Jeg har jo tenkt på Moongoose eksos lenge, å prisen på den ligger jo på litt over 5k....Men jeg har hørt at Svendsen er så billig, så jeg tenkte jeg skulle høre der....Men det var tydligvis ikke så billig :D

#204920  av Magne_F

Mener en kolega betalte rundt 6000 for anlegg til MK2 fra Svendsen. Skal se om jeg kan få tatt bilder.

#204929  av Teamany

hmm...
Syns ikkje det er noe upris hos Svendsen...
Fikk en pris på eit anlegg(enten 2" eller 2,5") med doble stusser på hver side til min Mr2 på 5000,-.. Er da vel ikkje så gale det da??
Vedlegg
18_LPT28.jpg
18_LPT28.jpg (42.98 kiB) Vist 621 ganger

#204930  av sindrejl

BrennaRacing skrev:Jeg har jo tenkt på Moongoose eksos lenge, å prisen på den ligger jo på litt over 5k....Men jeg har hørt at Svendsen er så billig, så jeg tenkte jeg skulle høre der....Men det var tydligvis ikke så billig :D
svendsen er alt annet enn billig. Vil vel påstå at siden dem ofte ikke bryr seg om effekt o.l er relativt dyre når man får "effektanlegg" til samme pris/lavere pris.